• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403022920763
  • خبرنگار : 71584

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ تشریح کرد

بدهی صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه تکمیلی«آتیه‌سازان»/ شرط بیمه برای تمدید قرارداد با این صندوق

بدهی صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه تکمیلی«آتیه‌سازان»/ شرط بیمه برای تمدید قرارداد با این صندوق

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ از بدهی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی کشوری به این شرکت خبر داد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری از شهریورماه گذشته بدهی خود با آتیه‌سازان را تسویه نکرده و همین امر موجب بدهکاری شرکت به مراکز درمانی طرف‌ قرارداد شده است.

علیرضا نمازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پذیرش امانی اسناد خسارت درمانی سال ۱۴۰۳ توسط شرکت آتیه‌سازان حافظ ، اظهار کرد: با توجه به عدم برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی کشوری،‌ در راستای تسهیل روند درمانی بیمه‌شدگان مشترک این صندوق، مقرر شد شرکت آتیه‌سازان حافظ تا پایان اردیبهشت‌ماه، جهت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ معرفی‌نامه آنلاین صادر کند.

وی با بیان اینکه براساس قرارداد منعقد شده، شرکت آتیه‌سازان حافظ تنها وظیفه رسیدگی به اسناد و مدارک پرونده‌های بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری و تحویل فایل‌بانک‌ها به صندوق را برعهده دارد، گفت: طبق قرارداد سال ۱۴۰۲، قرار بر این شد که بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از امکاناتِ مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ استفاده کنند و از سوی دیگر نیز شرکت به اسناد و مدارک پرونده‌های بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری رسیدگی کنند.

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های این نوع قرارداد، پرداخت به صورت به‌روز است، تاکید کرد: متاسفانه مشکلات و مسائل مالی صندوق بازنشستگی کشوری و عدم تسویه به روز با شرکت آتیه‌سازان حافظ موجب شده تا در حال حاضر آتیه‌سازان بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به مراکز درمانی طرف قرارداد داشته باشد و این موضوع چالش بزرگی برای شرکت آتیه‌سازان حافظ ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های صندوق بازنشستگی کشوری مربوط به بیش از دو میلیون بیمه شده است، یادآور شد: رسیدگی به اسناد و مدارک پرونده‌های بازنشستگان کشوری به صورت به روز انجام می‌شود.

بنابر اظهارات نمازی، صندوق بازنشستگی کشوری بیش از ۶ ماه است که به شرکت پرداختی نداشته و همین امر موجب بدهکاری شرکت به مراکزدرمانی طرف‌ قرارداد شده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص برخی اظهارات بازنشستگان که مراکز طرف‌قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ به بازنشستگان خدمات ارائه نمی‌کنند، بیان کرد: بالطبع زمانی که آتیه‌سازان حافظ در پرداخت بدهی خود با مراکز درمانی با مشکل مواجه شود، بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری نیز در دریافت خدمات از مراکز طرف قرارداد با مشکل مواجه خواهند شد و به همین دلیل امسال شرکت زیربار قرارداد با صندوق بازنشستگی کشوری در قالب فعالیت به صورت کارگزاری نرفته است، مگر آنکه صندوق در سال جاری به صورت سرانه‌ای قرارداد منعقد کند.

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ تصریح کرد: اینطور تصور می‌شود که شرکت آتیه‌سازان حافظ در پرداخت خسارت به بازنشستگان کشوری و مراکز طرف قرارداد کوتاهی کرده است، اما شرکت آتیه‌سازان حافظ روشنگری می‌کند که شرکت مقصر نیست، بلکه در قبال قرارداد بسته شده با صندوق بازنشستگی صرفا وظیفه محاسبه پرونده‌های بازنشستگان کشوری را برعهده داشته است، اما با این وجود زیر سوال رفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۶:۴۸

بیش از ۸ ماهه مدارک پزشکیمو‌ تحویل دادم ولی از واریز پول خبری نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۰

خلاصه تکیف بازنشستگان در سال جاری که دوماه آن گذشته چیه باید صندوق بازنشستگی سریعتر با یک شرکت بیمه قرار داد ببندد تا بازنشستگان هزینه زیاد درمان را متحمل نشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۴

مدیریت محترم صندوق بازنشستگی کشوری چرا تکلیف ما بیماران را روشن نمیکنید گذاشته آید تا بیمه از طلبکاریش بگذرد دو ماهه اسیر پت اسکن هستم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۰۶

از حقوق مابازنشستگان داره کم میشه اما بدهی 300هزارتومانی ما راپنج ماهه نمی‌دن

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۵

با درود برج هفت سال قبل حواله جبران خسارت هزینه درمان صادر شده اما هنوز از پول خبری نیست شرکت میگه سازمان مقصره سازمان میگه شرکت این وسط بازنشسته ها له میشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۳۵

بیمه آتیه سازان متاسفانه به وعده ای که داده عمل نمیکنه درحالی که آزمایشگاه‌ها پول نقد میگیرند و هزینه سرم وامپول ودارو که تحت پوشش بیمه نیست واین روش بدترین نوع بیمه برای باز نشستگان است

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۵۵

بیش از ۸ ماهه که مدارک پزشکی رو به آتیه سازان ارسال کرده ام ولی از واریز خبری نیست .به همین علت تصمیم گرفتم کلا از بیمه تکمیلی آموزش و پرورش کناره گیری کنم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۸:۱۸

باسلام خیلی مسخره وشرم آوره بیمه ای که تعهدات ضعیفی داره اینقدرطاقچه بالا هم میذاره.آیاوقت آن نرسیده تاباانجام مناقصه وبالابردن تعهدات بیمه ،بعدازچندین سال باشرکت دیگری قراردادببندند؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۸:۳۷

سلام چرابعد از شش ماه گفته می شود که بدهی بیمه پرداخت نگردیده ،باید یه جایی خلاف ،کوتاهی. ‌......بشود تا کسی به حال بیماران کمی دلسوزی کند ،کسانی که سهل انگاری می کنند ،به شیمی درمانی و پرتو درمانی نیازمند شوند.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۱:۴۱

پدر من هم بازنشسته است.احتیا ج به بیمه تکمیلی داره برای هزینه دارو ودرمان وجراحی.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۲:۱۶

من از اول فروردین پیگیرم که بیمه ام رو تکمیلی کنم..هی مراجعه میکنم و میگن برو تو سایت..پس کی بیمه تکمیلی باز میشه و درست میشه ..

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۳:۳۹

بفکر بازنشسته ها نیستند. نمی دانم چرا مسئولین بالاتر به این موضوع ورود نمی کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۳:۵۰

سلام ۷ ماهه مدارک دادیم هنوز پول ما رو ندادن ، هیچ بیمارستان خوبی بیمه آتیه رو قبول نمی کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۴:۲۴

بیمه آتیه سازان حافظ، هزینه درمان مارا در بیمه تکمیل قرار بوده پرداخت کنه ولی بعد از چند ماه میگویند پول نداریم و حالا هم باید 4 میلیون هزینه دارو و درمان بدیم که نداریم نداریم نداریم نداریم ... چه باید کرد ؟ چه کسی جوابگوی ماست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۶:۳۰

مدارک پزشکی چهار صد هزار تومانی تحویل بیمه آتیه سازان دادم در عوض پونصد تک تومنی ریختن بحسابم یعنی پول کرایه ماشین و که تا اونجارفته بودم بهم ندادن

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۴:۳۶

دوستان اصلا متن رو مطالعه کردین ؟ نوشته صندوق بازنشستگی کشوری که هر ماه از حقوق شما مبلغ بیمه رو کم میکنه اینو به بیمه آتیه سازان پرداخت نکرده. از شهریورماه سال گذشته ! الان مقصر بیمه نیست . مقصر صندوق بازنشستگی هست که تسویه نمیکنه . الان ما به مراکز مراجعه میکنیم قبول نمیکنن چون مبلغو تسویه نکردن که آتیه سازان بازم باهاشون قرارداد ببنده