• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022920826
  • خبرنگار : 71460

واکنش رویس به آخرین بازی بوندسلیگایی برای دورتموند

واکنش رویس به آخرین بازی بوندسلیگایی برای دورتموند

کاپیتان بوروسیادورتموند به انجام آخرین بازی بوندسلیگایی با پیراهن تیم محبوبش واکنش نشان داد و آن را لحظه حساس و ویژه‌ای توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، بوروسیادورتموند امروز در هفته آخر بوندسلیگا به مصاف دارمشتات خواهد رفت و این آخرین بازی بوندسلیگایی مارکو رویس با پیراهن دورتموند خواهد بود. 

مارکو رویس ۳۴ ساله قرار است با هواداران تیمش در سیگنال ایدونا پارک، ورزشگاه بوروسیا دورتموند خداحافظی کند. البته این بازی آخرین بازی او در دورتموند نیست (فینال لیگ قهرمانان دو هفته دیگر برگزار می‌شود).

رویس در صحبت‌هایی با اشاره به آخرین بازی‌اش در بوندسلیگا برای دورتموند به اسپورت بازر گفت: در ۱۲ سال گذشته لحظات فراموش نشدنی را با دورتموند تجربه کردم و این خاطرات تا آخر عمر در ذهن من خواهند ماند. البته من هنوز هم می‌خواهم بازی کنم و از فوتبال دور نخواهم شد. دوست دارم همچنان فوتبال بازی کنم چون از نظر بدنی احسااس می‌کنم از شرایط خوبی برخوردار هستم. من هرگز دوست ندارم در مرکز توجه باشم چون این در ذات من نیست. به همین دلیل فکر نمی‌کنم جلوی ۸۰ هزار تماشاگر میکروفون را در دست بگیرم و صحبت کنم. به هر حال باید ببینم چه می‌شود و چه پیش خواهد آمد.

کاپیتان دورتموند بعد از ۴۲۷ بازی و ۱۶۹ گل برای بوروسیا دورتموند، اسطوره این تیم محسوب می‌شود و در پایان فصل از جمع زردپوشان جدا خواهد شد.

این هافبک چندین پیشنهاد از آمریکا، عربستان، قطر و ترکیه دریافت کرده است. گفته می‌شود تیم عربستانی که به رویس برای فصل بعد پیشنهاد داده، النصر عربستان است. رویس می‌خواهد آخرین باشگاه دوران حرفه‌ای خودش را با دقت زیاد انتخاب کند. همسر او نیز باید نقش مهمی در فرآیند تصمیم‌گیری داشته باشد. 

او در سال ۲۰۱۳ در فینال ومبلی برابر بایرن مونیخ در ترکیب تیمش قرار گرفت و اکنون پس از ۱۲ سال امیدوار است اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی شهر لندن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha