• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022920882
  • خبرنگار : 50649

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس:

مساجد و اماکن مذهبی فارس در جشن امام رئوف نور باران می‌شوند

مساجد و اماکن مذهبی فارس در جشن امام رئوف نور باران می‌شوند

ایسنا/فارس دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس از برگزاری جشن‌های مردمی ولادت سراسر نور و رحمت حضرت امام رضا(ع) در مساجد و اماکن مذهبی استان فارس خبر داد و گفت: برنامه‌های ایام دهه کرامت به همت اصحاب مساجد برپاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از جشن‌های دهه کرامت در شیراز ضمن تشریح برنامه‌های ویژه ولادت حضرت امام رضا (ع) گفت: یازدهم ذی‌القعده از مناسبت‌های مهم مذهبی در تقویم میهن اسلامی است که با ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) مصادف شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس بیان کرد: همزمان با ایام دهه کرامت برنامه‌های ویژه از جمله جشن‌های مردمی به همت و همکاری ائمه جماعات، هیئت امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری و هیئت‌های مذهبی فعال در مساجد برگزار شده است. 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس با بیان اینکه امسال برنامه‌ها با قوت و انسجام در حال برگزاری است، اظهار کرد: کاروان‌های زیارتی به مقصد مشهد مقدس و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی از عاشقان امام مهربانی‌ها نیز برپاست.

امیدی با اشاره به دیگر برنامه‌های ویژه ولادت امام رضا (ع)، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، جشن‌های مردمی با حضور خادمان حرم رضوی، اهدای هدیه به هم نامان امام رضا (ع) و متولدین این روز، مسابقات فرهنگی،  کتابخوانی، هنری، ورزشی از دیگر برنامه‌هاست.

وی تاکید کرد: با مشارکت و همدلی همه فعالان فرهنگی مساجد برنامه‌هایی نظیر سخنرانی ائمه جماعات، اجرای سرود، اکرام ایتام و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و غذای گرم به تاسی از امام رئوف (ع) از برنامه‌هایی است که در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha