• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403022920987
  • خبرنگار : 90047

در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتسال زنان؛

فرزانه توسلی: برای تکرار قهرمانی نیاز به حمایت داریم

فرزانه توسلی: برای تکرار قهرمانی نیاز به حمایت داریم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان گفت: همه از تیم ملی فوتسال زنان انتظار قهرمانی آسیا را دارند برای تکرار قهرمانی نیاز به بازی‌های دوستانه و حمایت بیشتر داریم.

به گزارش ایسنا، فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: این اولین اردوی تیم ملی است که در سال جدید برگزار می‌شود، قبل از آن تمرینات بدنسازی داشتیم که از اردیبهشت آغاز شد. برگزاری چنین اردوهایی برای آماده سازی تیم لازم است و چه بهتر که بیشتر و مداوم باشد زیرا دیگر فرصتی برای مسابقات داخل سالن نداریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم فدراسیون فوتبال همانند سال‌های گذشته که حامی بود باز هم به حمایت خود ادامه دهد، گفت: این تیم پتانسیل قهرمانی دارد. در دوره‌های قبل ثابت کرد که می‌تواند قهرمان شود. امسال کار سخت است و امیدوارم که همه از فدراسیون فوتبال گرفته تا رسانه‌ها از این تیم حمایت لازم را داشته باشند تا دوباره در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این پرسش که قرار است بعد از ۷ سال تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند تصور می‌کنید این تیم بتواند دوباره قهرمان آسیا شود؟ خاطرنشان کرد: قهرمانی دور از دسترس نیست اما ترکیب اصلی تیم خیلی تغییر کرده و بازیکنان جوان را در کنار بازیکنان با تجربه داریم که این بازیکنان جوان برای رسیدن به آمادگی به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز دارند و اردوها باید مداوم و پی در پی برگزار شود. اگر همه کمک کنند قهرمانی دور از دسترس نیست.

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان همچنین در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای لازم است تا نقاط ضعف تیم برطرف شود، افزود: امسال مسابقات داخل سالن، مقدماتی جام جهانی و پس از آن جام ملت‌های آسیا را پیش رو داریم. همین جا از تمام باشگاه‌ها می‌خواهم که مثل همیشه حمایت کنند چون نصف آمادگی این بازیکنان در داخل باشگاه‌ها رقم می‌خورد.

وی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال باید نگاه ویژه به تیم زنان داشته باشد چون ما ۶-۷ سال از میادین دور بودیم و آخرین قهرمانی ما در سال ۲۰۱۸ بوده است. این تیم که اکنون جوان شده نیاز به بازی‌های دوستانه دارد.

توسلی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید تیم ملی دوباره راهی جام جهانی شود؟ گفت: ما دو دوره قهرمان آسیا شدیم و الان نیز هدف‌ حضور در جام جهانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فوتسال به جام جهانی اضافه شد و نگاه‌ها را در دنیا به این رشته تغییر داد. سرمایه‌گذاری بیشتری بعد از این در فوتسال انجام خواهد شد، ما که ۲ دوره قهرمان شدیم حیف است در جام جهانی حضور پیدا نکنیم. همه از این تیم انتطار قهرمانی دارند ما نیز تلاش خواهیم کرد به این هدف برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha