• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403022921004
  • خبرنگار : 71299

فرماندار ویژه دهلران:

اجرای طرح ملی نهضت مسکن موجب تحول در حوزه مسکن دهلران شده است‌

اجرای طرح ملی نهضت مسکن موجب تحول در حوزه مسکن دهلران شده است‌

ایسنا/ایلام فرماندار ویژه دهلران گفت: اجرای طرح ملی نهضت مسکن در دهلران موجب تحول در حوزه مسکن این شهرستان شده است.

«لطیف صادقی» امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، در نشست شورای تأمین مسکن دهلران به نقش طرح ملی نهضت مسکن در رفع کاهش اجاره و قیمت مسکن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت های این طرح در شهرستان انجام شده و عزم دولت ایجاد سرپناه برای مردم در قالب نهضت مسکن است.

فرماندار ویژه دهلران به مشکلات مسکن مهر اشاره کرد و افزود: حجم مشکلات مسکن مهر دهلران زیاد بود ولی با شروع به کار دولت سیزدهم بخشی از مشکلات زیرساختی مرتفع و تعدادی زیادی از واحدها هم تکمیل و به مردم واگذار شد.

صادقی گفت: به همت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و تفاهم بین این دو دستگاه شاهد تحول در تکمیل مسکن مهر دهلران خواهیم بود.

وی از تعاونی‌ها خواست برای تکمیل مسکن مهر، مشارکت مردم را جلب و با جدیت پای کار باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

فرماندار ویژه دهلران به ساماندهی مسکن مهر با تفاهم و پیگیری جدی و متقابل راه و شهرسازی و مردم، مالکان، تعاونی ها و بنیاد مسکن اشاره و بر ضرورت همکاری مردم تاکید کرد.

معاون مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی استان ایلام نیز در این نشست گفت: اظهار کرد: ۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر دهلران و ۲۷۸ واحد در شهر موسیان وجود داشت که واحدهای فاقد متقاضی بر اساس مجوز راه و شهرسازی به مردم واگذار شد.

«علی اصغر منصوربیگی» تصریح کرد: تعاونی‌های سه، هشت و ده در دهلران بیشترین مشکلات را در حوزه مسکن مهر دارند، تعاونی ۱۰ در مراحل پایانی کار ساخت واحدهای مسکن مهر است و روند اجرای ساخت واحدهای نمسکن مهر در این تعاونی بهتر است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: در تکمیل واحدهای مسکن مهر دو شرط وجود دارد که یکی آن که تقسیط تسهیلات مسکن مهر توسط اعضا و دوم برطرف کردن مشکلات گذشته مربوط به تعاونی ها است که باید برطرف کنند.

منصوربیگی گفت: تکمیل واحدهای نیمه کاره باقی‌مانده مسکن مهر نیازمند تعامل تعاونی‌ها و مردم است که باید موضوع را حل و فصل کنند.

وی افزود: تعداد ۴۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان بلاتکلیف بوده و نیازمند ساخت و ساز است.

تسهیلات یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در دهلران تقسیط نشده است

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن بررسی لازم را در خصوص این واحدها انجام و مراحل کار را پیگیری می کنند و بنیاد مسکن به عنوان کارگزار تکمیل این واحدها را به سرانجام خواهد رساند.

منصوربیگی به یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر قسط‌بندی نشده در شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: تقسیط این واحدها باید تعیین تکلیف شود و تعاونی ها و مردم در این زمینه مشارکت و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha