• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403022921026
  • خبرنگار : 50130

استاندار کردستان:

روابط عمومی‌ها کمبودها را با ‌خلاقیت‌ جبران کنند

روابط عمومی‌ها کمبودها را با ‌خلاقیت‌ جبران کنند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به مشکلات موجود و مطرح در حوزه روابط عمومی‌ها گفت: منکر کمبودها و خلأ ها نیستیم، اما این کمبودها نباید مانع انجام کار و ارائه خدمات شوند.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها در استان کردستان، اظهار کرد: استرس کار رسانه و روابط عمومی ها زیاد است و موجب شده این شغل در رده مشاغل سخت قرار گیرد.

وی، با اشاره به مشکلات موجود و مطرح در حوزه روابط عمومی‌ها افزود: منکر کمبودها و خلأ ها نیستیم، اما این کمبودها نباید مانع انجام کار و ارائه خدمات شوند.

استاندار کردستان، ایده و خلاقیت را عامل مهمی برای جبران کمبودها و پرکردن خلأ در روابط عمومی‌ها ذکر و بیان کرد: گاهی خلاقیت های شکل گرفته در ذهن انسان و رهایی از پیله ذهنی می تواند موجب موفقیت های بیشتری در سازمان ها می شود.

وی، با تاکید بر اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها باید نوآورانه و مجهز به علم روز باشد، ادامه داد: تجهیزات و ابزار کار و پشتیبانی از روابط عمومی ها هم از دیگر ملزومات است.

زارعی کوشا، با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها باید گره گشا و امید آفرین باشند، تصریح کرد: کارآمدی روابط عمومی‌ها تاثیر زیادی بر انعکاس خدمات دستگاه‌های اجرایی و کارآمدی سازمان دارد.

وی، با بیان اینکه روابط عمومی باید آینه دستگاه اجرایی باشد، عنوان کرد: سقوط روابط عمومی سازمان ها، سقوط دستگاه اجرایی را موجب می شود، روابط عمومی دستگاه نباید خود را منفک از این حلقه بداند.

استاندار کردستان، با تأکید بر اینکه، روابط عمومی های استان باید همدلی و همراهی مضاعفی با هم و با استانداری داشته باشند، عنوان کرد: انتظار می رود اگر فضای رسانه‌ای علیه دستگاهی شکل گرفت، باید روابط عمومی‌ها با نشست های ویژه و ارائه مشورت به هم، در صدد رفع فشار و مشکل برآیند.

زارعی کوشا بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید فعالیت های دستگاه‌های خود را هنرمندانه و خلاقانه منعکس دهند و مخاطب را اقناع کرده و از رفع تکلیفی بودن فعالیتهای خود پرهیز کنند.

به گفته وی، مردم کردستان ارتباط مطلوبی با رسانه‌ها دارند و همه اخبار نفوذ عمومی دارد، لذا باید کوشید که هنرمندانه به تولید محتوا پرداخت تا به اهداف بیشتری دست یابیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید جانب عدالت را رعایت کنند و نسبت به مجموعه فعالیت های در حال انجام در استان خود را همراه و مسئول بدانند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha