• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022921031
  • منبع : بازار

راهنمای کامل سفر به یورو ۲۰۲۴ از ویزا تا اقامت

راهنمای کامل سفر به یورو ۲۰۲۴ از ویزا تا اقامت

بازی های یورو ۲۰۲۴ یا همان جام ملت های اروپا که امسال در کشور آلمان برگزار می شود، از تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد)، شروع و تا ۱۴ جولای (۲۴ تیر)، ادامه خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از گوتوسفر، از این رو، سفر به بازی های یورو ۲۰۲۴، فرصتی منحصر به فرد برای تجربه هیجان فوتبال در یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیا بشمار می آید. این تورنمنت که در ده شهر آلمان، برگزار خواهد شد، علاوه بر هیجان تماشای بازی های مهیج، امکان بازدید از جاذبه های گردشگری شهرهای برگزار کننده بازی ها را نیز فراهم می کند.

بدین ترتیب، سفر به آلمان برای تماشای بازی های یورو ۲۰۲۴، تجربه ای بیادماندنی را برای فوتبال دوستان به ارمغان خواهد آورد؛ مخصوصا اینکه در هر یک از این شهرها، تلاش شده بهترین امکانات و فرصتی آشنایی با فرهنگ غنی کشور آلمان، فراهم شود. از این رو، اطلاع از ویژگی های هر شهر و منطقه ای که شما در آن اقامت خواهید داشت یا بازی های در آن برگزار می گردند، ضروری بوده و می تواند تجربه شما از سفر و حضور در این رویداد بزرگ ورزشی را لذت بخش تر کند.

درهمین راستا، بسیاری از هموطنان نیز علاقه زیادی به سفر به آلمان و تماشای این رقابت های مهیج فوتبالی را داشته و به دنبال روشی مطمئن برای سفر به این کشور جذاب می باشند؛ یکی از بهترین راه ها برای سفر به بازی های های یورو ۲۰۲۴، انتخاب یک مجموعه مسافرتی معتبر و باتجربه است که نیازهای مختلف مسافران از جمله: خدمات اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و خرید بلیط بازی ها را برآورده کند.

بهترین پکیج های تور یورو ۲۰۲۴ برای طرفداران فوتبال

همانگونه که اشاره شد، برخی از مجموعه های مطرح مسافرتی، پکیج های متنوعی را برای طرفداران فوتبال که قصد تماشای بازی های یورو ۲۰۲۴ را دارند، درنظر گرفته اند؛ این تورها که فرصتی بی نظیر برای یک تجربه هیجان انگیز و تماشای مسابقات فوتبال بشمار می آید، امکان بازدید از جاذبه های مهم گردشگری آلمان را نیز، فراهم می آورند.

پکیج های تور یورو ۲۰۲۴، شامل خرید بلیط هواپیمای رفت و برگشت، ترنسفر فرودگاهی، اقامت در هتل های نزدیک ورزشگاه ها با امکان دسترسی به معروف ترین جاذبه های گردشگری، تفریحی و خرید بلیط بازی های مورد نظر می باشند. علاوه بر این، مسافرین می توانند از راهنمایی کامل و پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز برخوردار شده تا به راحتی بتوانند نهایت لذت را از تماشای مسابقات و بازدید از شهرهای مختلف آلمان، ببرند.

برنامه ریزی برای سفر بازی های یورو

همانند هر سفر دیگر، سفر بازی های یورو نیز باید با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی همراه بوده و نیازمند توجه به جزئیات مختلفی می باشد تا سفری راحت را برای علاقه مندان فراهم آورد؛ از این رو، دریافت ویزای آلمان و رزرو بلیط هواپیما به عنوان اولین گام، از مهمترین مراحل برنامه ریزی برای این سفر می باشند؛ همچنین، شما باید همزمان با گام اول، از مراکز معتبر اقدام به خرید بلیط بازی ها کنید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

همچنین، از آنجاییکه در این بازه زمانی، تقاضا برای پروازهای بین المللی بیشتر می شود، بهتر است تهیه بلیط پرواز خود را به روزهای پایانی موکول نکنید (چراکه ممکن است قیمت بلیط ها بالاتر رفته و براحتی نتوانید آن را تهیه کنید)؛ به همین ترتیب، رزرو یک اقامتگاه مناسب و هتل نیز باید از چندین هفته قبل انجام شود، زیرا هتل های مناسب و نزدیک به محل برگزاری مسابقات، به سرعت رزرو شده و ظرفیت آنها تکمیل می شوند.

در ضمن، پیش از خرید بلیط و رزرو هتل، اطمینان پیدا کنید برنامه سفرتان با تقویم بازی ها، بطور کامل هماهنگ است تا مبادا بازی های مورد علاقه خود را از دست بدهید. علاوه بر این موارد، بررسی مواردی چون: شرایط دریافت ویزا و مقررات ورود به کشور آلمان، تهیه بیمه مسافرتی و خرید قانونی بلیط بازی ها از منابع معتبر، از دیگر موارد مهم هنگام برنامه ریزی برای سفر بازی های یورو می باشند.

راهنمای کامل سفر به یورو ۲۰۲۴ از ویزا تا اقامت

دریافت ویزای شینگن آلمان برای یورو ۲۰۲۴

شروع فرآیند سفر به آلمان و بازی های یورو، با اخذ ویزا آغاز می گردد؛ از این رو، مسافرانی که قصد تماشای بازی های یورو ۲۰۲۴ را از نزدیک دارند، نیاز به اخذ ویزای شنگن دارند که باید از کشور آلمان دریافت شود. بر این اساس، در صورت تکمیل بودن مدارک، صدور ویزا بین ۷ تا ۱۰ روز کاری به طول خواهد انجامید، اما اگر مدارکتان کامل نباشد، این پروسه طولانی تر می شود.

به همین دلیل، باتوجه به اینکه زمان دریافت ویزا نسبت به شرایط و مدارک مسافران متفاوت می باشد، بهتر است حداقل از ۳ هفته قبل از سفرتان، نسبت به دریافت آن اقدام کنید؛ این اقدام باعث می شود درصورت بروز مشکل، فرصت برطرف کردن آن را داشته و بتوان از هرگونه تاخیر احتمالی جلوگیری شود. توجه داشته باشید، درصورت نیاز هنگام اخذ ویزا، بلیط بازی ها نیز رزرو و ضمیمه پرونده شما خواهند شد.

نکات مهم برای برنامه ریزی سفر به بازی های یورو ۲۰۲۴

افزون بر مواردی که در بخش فوق ذکر شد، برنامه ریزی برای سفر به بازی های یورو ۲۰۲۴، نیازمند توجه به چند نکته کلیدی است تا مسافرین از تجربه سفری راحت و بی دردسر، اطمینان پیدا کنند؛ برخی از این نکات مهم، عبارتند از:

ثبت نام به موقع در تور: به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به بازی های یورو و همچنین طولانی بودن روند آماده سازی مواردی چون ویزا، توصیه می شود تور خود را حداقل از یک ماه یا سه هفته قبل رزرو کنید.

برنامه ریزی برای نحوه تردد خو در آلمان: برای رفت و آمد راحت بین ورزشگاه ها، شهرها و جاذبه های گردشگری آلمان، حتما از روش ها و سیستم حمل و نقل عمومی این کشور، اطلاعات لازم را بدست آورید.

بازدید از شهرهای میزبان بازی ها و جاذبه های گردشگری آنها: معمولا، توصیه می شود درکنار تماشای بازی های مهیج فوتبال در کشوری مانند آلمان، فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری شهرهای میزبان را از دست ندهید؛ چراکه شهرهای این کشور، دارای پیشینه های غنی بوده و جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیاری نیز می توان در آنها یافت.

پیگیری آخرین اخبار: با پیگیری آخرین اخبار مربوط به بازی ها، می توانید از تغییرات احتمالی هر یک از آنها، شرایط آب و هوایی، روند برگزاری رویدادها و نیز جشنواره های محلی که در حاشیه این بازی ها برگزار می شوند، اطلاعات خوبی بدست آورید.

راهنمای کامل سفر به یورو ۲۰۲۴ از ویزا تا اقامت

تور بازی های یورو ۲۰۲۴ با GoToSafar

بنا بر آنچه تا کنون اشاره شد، بهترین و مطمئن ترین راهکار برای سفر به بازی های یورو ۲۰۲۴، استفاده از خدمات آژانس ها و مجموعه های مسافرتی معتبر می باشد؛ درهمین راستا، وب سایت GoToSafar یکی از معتبرترین و باتجربه ترین مجموعه های گردشگری، با سابقه ای درخشان در ارائه انواع خدمات مسافرتی است که توانسته اعتماد و رضایت مسافرین بسیاری را به دست آورد.

از این رو، شما برای تور بازی های یورو می توانید با استفاده از وب سایت این مجموعه، اقدام به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل مورد نظر خود، انجام مراحل دریافت ویزا و خرید بلیط مسابقات یورو ۲۰۲۴ کنید. بدین ترتیب، نه تنها شما تمامی خدمات مورد نیازتان را یکجا و از مجموعه ای معتبر دریافت خواهید کرد، بلکه از مشاوره رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز، بهره مند خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha