• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403022921122
  • خبرنگار : 50163

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان:

حضور در امتحان نهایی با شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است

حضور در امتحان نهایی با شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است
تصویر آرشیوی است

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان با توضیح اینکه دانش‌آموزان با کارت شناسایی و شناسنامه عکس‌دار می‌توانند در حوزه‌های امتحانی حضور یابند، گفت: همه اطلاعات دانش‌آموزان در حوزه اجرا موجود است.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مسائلی که درباره دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی برای دانش‌آموزانی پیش آمد که درخواست ایجاد سوابق و ترمیم نمره را داشتند، تاکید کرد: دانش‌آموزان یقین بدانند مشکلی برای ورود به جلسه امتحان نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه در ساعت‌های آینده، این مشکل حل خواهد شد، گفت: دانش‌آموزانی که سال دوازدهم هستند و امسال آزمون نهایی دارند در ساعت‌های آینده کارت ورود به جلسه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و حتی اگر کارت نداشته باشند، از طریق مدارس محل تحصیل، اطلاعات حوزه‌هایی که دانش‌آموزان باید در آنها حضور یابند، ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: برای پاسخگویی به دانش‌آموزانی که برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق جدید برای کنکور در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند در همه مناطق چهارده‌گانه و در اداره‌ کل، میزهای پاسخگویی برای پرسش‌ها ایجاد شده است و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به مراکز یادشده اطلاعات لازم را درباره اینکه در کدام حوزه امتحان خواهند داشت، کسب کنند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان با توضیح اینکه دانش‌آموزان یقین بدانند مشکلی در روند اجرای امتحانات نهایی و حضور در حوزه امتحانات پیش نخواهد آمد، اظهار کرد: همه پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه شده و زمینه به نحو مطلوب برای شروع امتحانات نهایی که از ۳۰ اردیبهشت آغاز خواهد شد، فراهم است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین توصیه‌ها به دانش‌آموزانی که امتحان نهایی دارند، این است که یک ساعت قبل در حوزه‌های امتحانی حضور یابند تا مشکلی برای ورود نداشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha