• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403022921201
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار عنوان کرد

تخصیص ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین

تخصیص ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین گفت: صنعت گردشگری محوری‌ترین حوزه توسعه اقتصادی در شهرستان سرعین است و اقدامات تمامی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با این حوزه است. 

باقر باقرزاده ۲۹ اردیبهشت در جلسه با مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل، گفت: توسعه صنعت گردشگری به عنوان پاک‌ترین صنعت، محور اساسی در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان سرعین است و اقدامات صورت گرفته در این حوزه نویدبخش فردایی بهتر برای سرعین است. 

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه اساسی‌ترین محور اقتصادی در شهرستان گردشگری است، افزود: اولویت تخصیص اعتبارات در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گردشگری است و ما تلاش می‌کنیم در این حوزه اقدامات مهمی را با همراهی سایر دستگاه‌ها انجام دهیم.

وی بیان کرد: نقش بخش خصوصی این شهرستان و همکاری آن‌ها در حوزه گردشگری نسبت به سایر نقاط استان چشم‌گیرتر است و سرمایه‌گذاری‌های خوبی از طرف آنها انجام شده است. 

باقرزاده همچنین با اشاره به اهمیت منطقه گردشگری ورگه‌سران، ادامه داد: اهمیت تاریخی منطقه ورگه سران و همچنین ویند کلخوران اجرای پروژه کاوش یا ایجاد سایت تاریخی در این مناطق را ضرورت می‌بخشد.

فرماندار سرعین همچنین تبدیل نمایندگی میراث‌ فرهنگی شهرستان سرعین به اداره مستقل را از مطالبات اهالی این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در سفر وزیر میراث‌ فرهنگی به شهرستان قول مساعدی برای تحقق این امر داده شد که پیگیری این موضوع از سوی اداره کل میراث‌ فرهنگی استان مورد انتظار است. 

وی با اشاره به اینکه آموزش محوری‌ترین پایه توسعه هر حوزه‌ای است، افزود: فرمانداری آماده هرگونه حمایتی برای برگزاری دوره‌های ارتقای کیفی خدمات گردشگری است. 

باقرزاده همچنین به اهمیت برگزاری جشنواره زمستانی در معرفی و تبلیغات و بازاریابی، به ویژه در ۶ ماهه دوم سال اشاره کرد و گفت: مبلغ ۵ میلیارد ریال برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین در سال جاری تخصیص پیدا کرده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha