• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022921237
  • منبع : بازار

۷ مدل پارتیشن اداری مدرن ارزان که نمی‌شناسید

۷ مدل پارتیشن اداری مدرن ارزان که نمی‌شناسید

در آغاز، پارتیشن‌های اداری به‌منظور جداسازی و بهینه‌سازی فضای کاری مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما با گذشت زمان، نقش و کاربرد آن‌ها گسترش یافت و انواع مختلفی از پارتیشن‌ها در ادارات و شرکت‌ها جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از دکوتاپ، امروزه، پارتیشن‌ها به عنوان عنصر اصلی دکوراسیون اداری محسوب می‌شوند و با طراحی‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و ارتفاع‌های متنوع، به تنوع و زیبایی محیط کاری کمک می‌کنند. استفاده از پارتیشن‌های اداری به‌خصوص در فضاهای کوچک، به دلیل ایجاد فضای خصوصی و آرام برای کارمندان، بسیار موثر است و این اقدام علاوه بر افزایش راندمان کاری، به افزایش آرامش و رضایت کارکنان نیز کمک می‌کند.

پارتیشن اداری شیشه‌ای

پارتیشن‌های زیبا و با کیفیتی که با استفاده از متریال شیشه‌ ساخته شده‌اند را پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌نامند. قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای با توجه به فاکتورهایی مانند اندازه، نوع، طرح و رنگ، کیفیت، تکجداره یا دوجداره بودن و غیره متفاوت است.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه کارهای ما عکس پارتیشن اداری شیشه‌ای را مشاهده کنید و با ظاهر زیبای این پارتیشن بیشتر آشنا شوید. اگر قصدتان برای خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای جدی است و می‌خواهید یکی از با کیفیت‌ترین پارتیشن‌های بازار را با قیمتی مناسب تهیه کنید، جهت ثبت سفارش پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌توانید با متخصصان ما تماس حاصل کنید.

ناگفته نماند که متخصصان ما در زمینه نصب پارتیشن اداری شیشه‌ای نیز می‌توانند به شما کمک شایانی کنند.

  • پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری زیبا و با کیفیت با استفاده از متریال شیشه ساخته می‌شوند.
  • قیمت آن‌ها بسته به اندازه، نوع، طرح، رنگ، و کیفیت متغیر است.

پارتیشن اداری اختصاصی

منظور از پارتیشن اداری اختصاصی، پارتیشنی است که به صورت اختصاصی با استفاده از متریال مختلفی ساخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت قیمت پارتیشن اداری اختصاصی بسته به متریال به کار رفته متفاوت است. خوشبختانه باید بگوییم که مجموعه ما امکان ثبت سفارش پارتیشن اداری اختصاصی را برای تمامی علاقه‌مندان فراهم کرده است تا بتوانند پارتیشن دلخواه خود را بسازند. این افراد برای نصب پارتیشن اداری اختصاصی نیز می‌توانند از متخصصان ما کمک بگیرند.

  • این پارتیشن‌ها به صورت اختصاصی با استفاده از متریال مختلف ساخته می‌شوند.
  • قیمت آن‌ها بسته به متریال مورد استفاده متفاوت است.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی یکی دیگر از پارتیشن‌های اداری محبوب است که از متریال آلومینیوم ساخته شده و وزنی سبک دارد.

جالب است بدانید قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی نسبت به پارتیشن‌های شیشه‌ای کمتر است. البته با نگاهی به عکس پارتیشن اداری آلومینیومی در اینترنت متوجه خواهید شد که این پارتیشن ظاهر چندان زیبایی ندارد. البته خلاقیت نصاب در هنگام نصب پارتیشن اداری آلومینیومی نیز می‌تواند بر روی زیبایی‌های ظاهری پارتیشن اثر گذارد. جهت خرید پارتیشن اداری آلومینیومی و همچنین تکمیل فرایند نصب پارتیشن اداری آلومینیومی لازم است از مجموعه‌های تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند، کمک بگیرید.

  • این پارتیشن‌ها از آلومینیوم ساخته شده و وزن سبکی دارند.
  • قیمت آن‌ها معمولا کمتر از پارتیشن‌های شیشه‌ای است.

۷ مدل پارتیشن اداری مدرن ارزان که نمی‌شناسید

پارتیشن اداری پی وی سی

پی وی سی یکی دیگر از متریال‌هایی است که در زمینه ساخت پارتیشن اداری به کار می‌رود. دلیل افزایش تقاضا برای خرید پارتیشن اداری پی وی سی را می‌توان سبک بودن این پارتیشن دانست. تنها کافی است عکس پارتیشن اداری پی وی سی را مشاهده کنید تا متوجه شوید که این محصول چقدر زیبا و خاص است.یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای هر فرد پیش آید این است که قیمت پارتیشن اداری پی وی سی چقدر است؟

در پاسخ باید بگوییم که اگر قصد سفارش پارتیشن اداری پی وی سی را دارید، کافی است با متخصصان فعال در این زمینه مشورت کنید تا از هزینه دقیق این محصول مطلع شوید.ناگفته نماند که فرایند نصب پارتیشن اداری پی وی سی بسیار سخت، دشوار و تخصصی است به همین دلیل توصیه می‌شود حتما از افراد خبره‌ای که در این زمینه فعالیت دارند، کمک بگیرید.

  • از پی وی سی برای ساخت پارتیشن‌های اداری استفاده می‌شود.
  • قیمت آن‌ها بسته به مشاوره با متخصصان مختلف است.

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف یکی از بهترین پارتیشن‌های بازار است که از تنوع بالایی برخوردار می‌باشد و به دلیل استفاده از چوب در ساختار خود می‌تواند دکوراسیونی بسیار زیبا برای شما ایجاد کند. معروف‌ترین پارتیشن‌های ام دی اف، مدل پارتیشن‌های دوجداره و تکجداره ام دی اف هستند به همین دلیل نیز تقاضا برای نصب پارتیشن ام دی اف بسیار بالا است. لازم به ذکر است که این پارتیشن در ایجاد یک فضای کاملا خصوصی و آرام بسیار موثر است.

  • این پارتیشن‌ها از چوب ساخته شده و دکوراسیون زیبایی ایجاد می‌کنند.
  • محبوب‌ترین مدل‌ها دوجداره و تکجداره ام دی اف هستند.

۷ مدل پارتیشن اداری مدرن ارزان که نمی‌شناسید

پارتیشن اداری فلزی

پارتیشن اداری فلزی یکی از پارتیشن‌های مهم موجود در بازار است که از فلز ساخته شده و به عنوان پارتیشن آرایشگاه، مغازه و مکان‌های تجاری و اداری از آن استفاده می‌شود. این محصول فوق‌العاده نسبت به پارتیشن ام دی اف و شیشه‌ای متقاضیان کمتری دارد. دلیل این امر را می‌توان بالاتر بودن قیمت پارتیشن اداری فلزی دانست. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این محصول خاص نسبت به سایر پارتیشن‌های بازار زیبایی کمتری نیز دارد.

افراد علاقه‌مند به نصب ارزان پارتیشن اداری معمولا ترجیح می‌دهند سراغ دیگر محصولات موجود در بازار بروند. کمتر کسی تصمیم به خرید پارتیشن اداری فلزی می‌گیرد. دلیل این امر را می‌توان مناسب بودن قیمت پارتیشن تک جداره ام دی اف و شیشه‌ای دانست.

  • این پارتیشن‌ها از فلز ساخته شده و معمولا در مکان‌های تجاری استفاده می‌شوند.
  • اغلب قیمت آن‌ها بالاتر از سایر مدل‌هاست.

پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن اداری هوشمند یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین پارتیشن‌های بازار است که از شیشه هوشمند ساخته شده و امکان تنظیم به دو حالت مات و شفاف را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که ساخت این پارتیشن کاملا تخصصی است و تنها افراد خبره از عهده آن برمی‌آیند. بنابراین اگر متقاضی ساخت پارتیشن اداری هوشمند هستید، متخصصان ما در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند.

  • این پارتیشن‌ها از شیشه هوشمند ساخته شده و امکان تنظیم به دو حالت مات و شفاف را فراهم می‌کنند.
  • ساخت آن‌ها تخصصی بوده و نیاز به متخصصان دارد.

پارتیشن اداری میز کارمندی

میز پارتیشن دار یا پارتیشن اداری میز کارمندی را می‌توان از با کیفیت‌ترین میزهای طراحی شده برای کارمندان دانست که در ساختشان به اصول ارگونومی بسیار توجه می‌شود. این میزها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با قرارگیری در محیط می‌توانند به جذابیت دکوراسیون نیز کمک کنند.

اگر علاقه‌مند به یراق پارتیشن ام دی اف هستید، احتمالا ساخت این میز می‌تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد.

خرید پارتیشن اداری دکوتاپ با تخفیف ویژه

اگر شانس با شما یار باشد و بتوانید از تخفیفات ویژه برای خرید عمده پارتیشن اداری استفاده کنید، قطعا می‌توانید هزینه‌های خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

دکوتاپ تخفیفات ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است تا بتوانند به راحتی پارتیشن دلخواه خود را بیابند و خریداری کنند. اگر دوست دارید از این تخفیفان استفاده کنید، لازم است هر چه سریع‌تر فرایند خرید را آغاز کنید.

شما می‌توانید با این مرکز خرید پارتیشن در تهران تماس حاصل کرده و محصول دلخواه خود را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. برای تماس با متخصصان ما کافی است شماره تلفن ۰۹۱۲۶۲۷۰۲۸۴ یا ۰۲۱۶۶۰۶۵۷۴۱ را شماره‌گیری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha