• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022921242
  • خبرنگار : 50175

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد:

شناخت و پرورش استعدادها وظیفه آموزش‌وپرورش است

شناخت و پرورش استعدادها وظیفه آموزش‌وپرورش است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: شناخت و پرورش استعدادها وظیفه آموزش‌وپرورش است.

نریمان سبحانی نیا امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه در همایش تجلیل از برگزیدگان مرحله اول المپیادهای علمی کشور ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بروجرد در طول ۲ سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، توانسته که در کلیه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیر و قابل قبولی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور مثال دانش آموزان بروجردی با کسب ۷۱ رتبه استانی از مجموع ۱۳۰ رتبه توانستند با اختلاف زیاد مقام نخست را کسب کنند و این نشان از زحمات شبانه‌روزی حوزه معاونت آموزش متوسطه و کادر پرتلاش ایشان و مدیران دبیرستان‌های دوره دوم است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد با بیان این‌که هریک از دانش‌آموزان دارای استعدادهای خاص و متفاوتی هستند که باید کشف شده و رشد پیدا کند، افزود: شناخت و پرورش این استعدادها وظیفه آموزش‌وپرورش بوده و در دنیای امروز پرداختن صرفا به تدریس کارساز نیست و آنچه مهم و مدنظر بوده پرورش استعدادهایی است که بعضاً ناشناخته مانده‌اند.

سبزیان معاون آموزش متوسطه نیز در این همایش با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر به دنبال کسب علم و علم‌اندوزی می‌رویم باید هدفمان خدایی و در راه رضای خداوند باشد.

وی ادامه داد: جشنواره نوجوان خوارزمی از جمله فعالیت‌هایی است که آموزش‌وپرورش در راستای توانمندسازی دانش آموزان متوسطه اول در حال انجام آن است و این دستگاه در استان با ثبت هشتاد هزار اثر از استان‌های پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش بروجرد اضافه کرد: آمار چشمگیر و قابل‌تأمل شهرستان در کسب ۷۱ رتبه از مجموع ۱۳۰ رتبه در استان نشان از اقدامات مؤثر و تلاش‌های بی‌وقفه مدیر این دستگاه، معاونت آموزش متوسطه تقوی و کادر ایشان است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان مرحله اول المپیادهای علمی کشور و مدیران این دانش آموزان در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha