• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022921277
  • خبرنگار : 50038

در دهه کرامت انجام می‌شود:

راه‌اندازی کاروان حجاب و عفاف در بوستان‌ها و پارک‌های ملایر

راه‌اندازی کاروان حجاب و عفاف در بوستان‌ها و پارک‌های ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از راه‌اندازی کاروان حجاب و عفاف در دهه کرامت توسط بانوان محجبه در پارک‌های سطح شهرستان به همت امور بانوان ادارات خبر داد و گفت: به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که در حال اجراست.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: یک جشن شهرستانی به نام «ماهدخت» در پارک شهرستان و طبق سال‌های قبل در بخش‌های تابعه با کمک و همکاری ادارات توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان، و برگزاری ۱۰ برنامه آموزشی در دهه کرامت در مدارس سطح شهرستان با مشارکت اداره آموزش و پرورش، امور بانوان و ستاد نهضت ، طی دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوی تفریحی_ آموزشی در قالب کارگاه یک روزه در پارک بانوان و اداره تبلیغات ملایر و تقدیر از دختران فعال و نمونه در زمینه‌های مختلف و اهداء لوح تقدیر و هدیه روز دختر در قالب برنامه شاد رفیقانه و با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی در پارک کوهسار خبر داد.

رستمی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغه در سطح مدارس شهرستان در دهه کرامت و برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع حجاب و عفاف و پرسش و پاسخ شامل مجموعه طرح امین با مشارکت سازمان تبلیغات و برگزاری ۱۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس مساجد و ادارات به عنوان همت واحدهای کارشناسی اداره تبلیغات، از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری راهپیمایی و کاروان نمادین و شادی توسط کارشناس فرهنگی اداره و واحد بانوان و اجرای برنامه های مستقل مجموعه بانوان از جمله ستاد نهضت، رفیقانه، حرف آورد، کمیته مبلغات، اشاره و اظهار کرد: تبیین الگوی سوم زن توسط مبلغین و مبلغات با انتشار محتوا، در دستور کار ما قرار دارد.

رستمی گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات، استقبال از پرچم در ورودی شهر و مساجد  و هیئات توسط هیئت حسینیه سیدالشهدا و مجموعه خادمیاران رضوی، دیدار مسئولان تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا توسط هیئات مذهبی، همکاری با شورا و شهرداری در تهیه محتوا و بارگزاری در تلویزیون شهری و بیلبوردها  توسط تبلیغات اسلامی با همکاری پرسنل شهرداری و شورای شهر و برپایی جشن دهه کرامت در محلات با همکاری به همت شورای شهر و پایگاه‌های سلامت اجتماعی اداره تبلیغات اسلامی، اهم برنامه‌های ما در دهه کرامت به شمار می‌رود.

این مقام مسئول از اردوی نیم روزی دختران با پیگیری اداره تبلیغات و مجموعه رفیقانه و ستاد نهضت پیشرفت بانوان و ختم قرآن و هدیه به امام رضا علیه‌السلام توسط مؤسسات مجامع و خانه‌های قرآن و تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و گفت: امسال تلاش شده است در دهه کرامت در قالب برنامه‌های متنوع، به بحث فرهنگی و مسائل آموزشی و ترویج عفاف و حجاب توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha