• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022921290
  • خبرنگار : 50463

استادیوم نصیری یزد؛ زخمی که جام حذفی بر آن نمک پاشید!

استادیوم نصیری یزد؛ زخمی که جام حذفی بر آن نمک پاشید!

ایسنا/یزد میزبانی از جام حذفی، نمکی بر زخم ضعف زیرساخت‌ها و البته تلنگری به مسئولان استان بود تا به فکر تجهیز ورزشگاه شهید نصیری یزد باشند.

برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین دو تیم چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک موجب شد تا پس از گذشت ۱۸ سال ورزشگاه شهید نصیری یزد پنجشنبه‌ای متفاوت را تجربه و جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر را در خود ببیند.

بارش باران، نبود پارکینگ و زیرساخت های مناسب هیچکدام مانع حضور مردم یزد از سراسر استان که آرزوی دیرینه‌ای برای رسیدن به لیگ برتر دارند نشد و حتی عده‌ای از پشت درب های بسته و حتی نشسته بر روی زمین یا ایستاده در گوشه های ورزشگاه این بازی را تماشا کردند.

با وجود تمام این مشکلات مردم یزد شور و علاقه‌ی خود را نسبت به داشتن یک تیم لیگ برتری نشان دادند اما حال جای سوال اینجاست که اگر یزد تیمی در عالی‌ترین سطح فوتبال ایران داشته باشد مسئولین استان با پذیرش این تعداد هوادار در ورزشگاهی که حتی جای پارک هم ندارد؛ چه می کردند؟ البته جواب این سوال زمانی مشخص می‌شود که مدیر کل اداره ورزش و جوانان خود برای ورود به ورزشگاه پشت درب بسته منتظر نماند!

عصر پنجشنبه تمام خیابان و کوچه های مجاور و حتی اطراف ورزشگاه شهید نصیری مملو از اتومبیل هایی بود که به صورت دوبل و گاها به صورت سوبل پارک بودند؛ چرا که پارکینگی برای پذیریش این حجم از خود نداشت.

البته که به جز مشتاقان این دیدار ساکنان اطراف ورزشگاه نیز از نبود زیرساخت های مناسب رنج می‌برند و حتی به گفته برخی از ساکنین این منطقه در حال حاضر که چادرملو در لیگ دسته اول حضور دارد با مشکلات عدیده‌ای از جمله جای پارک مواجه هستند.

از نبود و کمبود پارکینگ که چشم پوشی کنیم مشکل بعدی ضعف شدید ورودی‌ها ورزشگاه است؛ البته که این ورزشگاه نصیری تنها ورودی دارد؛ یک ورودی برای تماشاگران و یک ورودی برای مسئولین برگزاری است که هیمن دو ورودی نیز از حال روز خوبی برخوردار نیست و اعضای دو تیم چادرملو و آلومینیوم در ابتکاری جدید به صورت مشترک با هواداران تیم میهمان، مسئولین و اصحاب رسانه از یک درب وارد ورزشگاه شدند؛ حال زمانی که ورودی ورزشگاه برای ورود آقایان و حتی مسئولین برگزاری و شخص اول ورزش استان دچار ضعف است آیا می‌توان ورود را بانوان را مطالبه کرد؟

اما عده‌ای نیز به‌ دلیل بارش شدید باران عطای رفتن به ورزشگاه را به لقایش بخشیدند و در میانه راه از حضور در ورزشگاه منصرف  یا در دقایقی ابتدایی بازی ورزشگاه را ترک کردند اما به راستی اگر باران به کمک مسئولین استان نرسیده بود، چه کسی می‌توانست پاسخگوی این جمعیت مشتاق باشد؟

تمام این تفاسیر نشان می‌دهد که ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از لیگ برتر با کمبودهای زیادی همراه است و میزبانی از جام حذفی در واقع نمکی بر زخم ضعف زیرساخت‌های ورزشی یزد بود و البته تلنگری به مسئولان و مدیران باشگاه چادرملو بود تا به فکر تجهیز این ورزشگاه برای میزبانی از لیگ برتر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha