• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022921295
  • خبرنگار : 50649

یک مسئول در شهرداری شیراز مطرح کرد:

پیشرفت مضاعف پروژه‌های شهری شیراز با راه‌اندازی نوبت شب

پیشرفت مضاعف پروژه‌های شهری شیراز با راه‌اندازی نوبت شب
عکس تزئینی است

ایسنا/فارس رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز راه‌اندازی نوبت شب در پروژه‌های عمرانی را مؤثر دانست و از اجرای تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت فراتر از برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داد.

علی‌حسین عباسی امروز، ۲۹ اردیبهشت در حاشیه بازدید از پروژه دوربرگردان اردیبهشت شیراز گفت: با احداث تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت شاهد بهبود وضعیت حمل‌ونقل و ایمن‌سازی در بلوار شهید چمران خواهیم بود.

وی با تشریح روند پیشرفت این پروژه عمرانی بیان کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در جبهه‌های مختلف کاری در حال اجراست.

 عباسی اظهار کرد: هم‌زمان با پایان یافتن حفاری شفت‌های پروژه به‌جز شفت P۹ که پس از جاذبه جایی شبکه برق فشار متوسط اجرا می‌شود؛ دستگاه حفار عملیات حفاری شمع‌های دیوار رمپ مجاور رودخانه نهر اعظم را آغاز کرده است. همچنین آرماتوربندی و قالب‌بندی سر شمع‌ها به همراه ستون‌ها و سرستون‌ها در کلیه پایه‌های پل به‌صورت هم‌زمان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری در مجاورت رودخانه خشک به عمق ۳۲ متر انجام پذیرفته است، از انجام خاص‌ترین سبدگذاری شفت به قطر ۲.۸۰ متر خبر داد در درون رودخانه خبر داد و افزود: پس از اتمام عملیات سبدگذاری این شفت بلافاصله بتن‌ریزی آن به حجم ۲۰۰ مترمکعب انجام پذیرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با تصریح اینکه برای اجرای این پروژه از ماشین‌آلات سنگین استفاده می‌شود، گفت: وزن سبدها بیش از ۳۵ تن برآورد می‌شود و برای جای‌گذاری آن‌ها از دو دستگاه جرثقیل ۳۰ و ۱۰۰ تن بهره می‌گیریم.

وی یاداور شد: به همت خدمتگزاران مردم در سازمان عمران شهرداری شیراز، دو درصد از برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده پیشی گرفته‌ایم و بدین ترتیب پروژه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت تا اواخر پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز، همزمان با عملیات سبدگذاری، عملیات اجرای سازه دروازه‌ای در دستور کار قرارگرفته است تا مزاحمت‌های ناشی از اجرای پروژه جهت تردد شهروندان کاهش پیدا کند.

عباسی در بخش پایانی سخنانش گفت: شهرداری شیراز و به خصوص تلاشگران فعال در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بر عهد خود در آبادانی و سازندگی پایبند و استوار هستند و حداکثر توان خود را جهت ساختن یک شهر درخور هویت شیراز و شهروندان فرهیخته آن به کار خواهند بست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۴:۱۳

خسته نباشید خدمت مسوولین دلسوز و زحمتکش شهر شیراز