• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022921434
  • خبرنگار : 50604

دومین رویداد جایزه جوانی گلستان با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد

دومین رویداد جایزه جوانی گلستان با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد

ایسنا/گلستان دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی با شعار سهم من از جوانی ایران امروز با معرفی برترین ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.

 سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان امروز شنبه در این مراسم  با بیان اینکه دولت سیزدهم در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده است، اظهار کرد: اعطای زمین به ۷۴۳ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر، تسهیلات ازدواج به نزدیک ۴ هزار نفر و  وام فرزندآوری برای ۲۸۸۹ نفردر استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای جوانی جمعیت است.


مهاجر به اعطای ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان اشاره کرد و افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به گلستان، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود تغذیه مادران باردار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پایش ژنتیک زوج‌های جوان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امروز دشمن در فضای تهاجم و جنگ نرم همه توجه خود را به کانون خانواده معطوف کرده است، ابراز امیدواری کرد: اقدامات انجام شده منجر به جوانی جمعیت شود.

خانم حسینی جبلی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان هم گفت: ۱۱۰ اثر به بخش‌های مختلف جشنواره شامل بخش خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد ارسال شد که امروز سه نفر برتر در هر بخش معرفی و از آنان قدردانی شد.

در دومین رویداد اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت از دستگاه‌های اجرایی و همچنین تعدادی از مدیران، اصحاب رسانه، خانواده‌های دارای پنج فرزند و تشکل‌ها و موسسه‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه جمعیت تجلیل و قدردانی شد.

در این رویداد دانشگاه علوم پزشکی گلستان، آموزش و پرورش و دادگستری استان گلستان عنوان سه دستگاه برتر در حوزه جوانی جمعیت را کسب کردند.

همچنین از حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، ابوالفضل رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان و الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان سه مدیر فعال در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد.

 در حوزه رسانه نیز از رضا قاسمی‌نسب، عباس بهرامی و مطهره قاسمی برتر شدند.

در بخش خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر نیز جایزه استانی جوانی جمعیت به سمیه دارایی فر مادر پنج فرزند، سمیه زنگانه مادر پنچ فرزند و شیرین کاردل اعطاء شد.


در بخش تشکل‌های مردم نهاد نیز از حسین حسین‌زاده، حجت‌الاسلام علیجان عین‌الکمالی و حسینعلی اصلانی کتولی مدیرعامل موسسه نفس تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha