• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403022921487
  • منبع : جهاد دانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی:

هنوز تمام اقدامات جهاد دانشگاهی در کشور شناخته شده نیست

هنوز تمام اقدامات جهاد دانشگاهی در کشور  شناخته شده نیست

مسلمی نائینی گفت: با وجود انجام کارهای بزرگ بر زمین مانده (کارهایی که کسی عهده دار آن نمی شود) توسط این نهاد دانش بنیان، اما هنوز تمام اقدامات جهاددانشگاهی در کشور شناخته شده نیست

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این نهاد، امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور در اداره کل روابط عمومی، با قدردانی از تلاش روابط عمومی جهاددانشگاهی در سراسر کشور، به صورت نمادین و به نمایندگی از فعالان این حوزه جهاددانشگاهی تقدیر کردند.

مسلمی نائینی در این مراسم با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی این نهاد کارهای بزرگی انجام می دهد و خسته نباشید و خداقوت عرض می کنم برای تلاش هایی که در این نهاد برای شناساندن جهاددانشگاهی در کشور انجام داده اید.

وی با بیان اینکه روابط عمومی نقش ویژه‌ای در معرفی و تبیین دستاوردهای جهاددانشگاهی به مردم برعهده دارد و در این رابطه اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: متاسفانه با وجود انجام کارهای بزرگ بر زمین مانده (کارهایی که کسی عهده دار آن نمی شود) توسط این نهاد دانش بنیان، اما هنوز تمام اقدامات جهاددانشگاهی در کشور  شناخته شده نیست و روابط عمومی به خوبی و هنرمندانه می‌تواند آنها را به مردم معرفی کند.

مسلمی نائینی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای به معرفی و شناساندن دستاوردها و توانمندی‌های کشور دارند، گفت: فعالیت جهاددانشگاهی با انتظار کم و خلاقیت بالا از نیازهای کشور است و ما نیاز داریم به چنین نهادهایی در کشور که بتوانند مشکلات را بر طرف کنند و از طرف دیگر دستاورهایشان برای مردم تبیین شود.

رییس جهاددانشگاهی ادامه داد: در جلسه‌ای با رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، بر نقش جهاددانشگاهی در کشور تاکید شد که نسبت به نهادهای دولتی و خصوصی تا چه اندازه می تواند کارآیی داشته باشد و ما باید این نقشی را که می‌توان بازی کرد را نشان دهیم تا هم خودمان و هم نیروهایی که این کارها را انجام می دهند قوت بگیرند و هم در جامعه بدانند که یک نهاد با وضعیتی که دارد می تواند کارهای بزرگی را در حوزه های مختلف فرهنگی، پزشکی، مهندسی و ... انجام دهد.  

دکتر مسلمی نائینی با تشکر از فعالیت های روابط عمومی جهاددانشگاهی بیان کرد: امیدواریم در سال جدید این نهاد کارهای بزرگی انجام داده و خدمت بیشتری به مردم ارایه دهد.

نقش آفرینی روابط عمومی در انعکاس صحیح و بهنگام عملکرد خدمت گذاران نظام

دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه روابط عمومی در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: روابط عمومی‌ها عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در تحقق شعار سال هستند و به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان، نقشی حیاتی در ارتقای آگاهی عمومی، جلب اعتماد و مشارکت مردم در فرآیند تصمیم‌گیری و توسعه پایدار ایفا می‌کنند. 

وی ادامه داد: در دنیای امروز که با انبوهی از اطلاعات و اخبار روبرو هستیم، روابط عمومی‌ها با تلفیقی از هنر، تخصص و تجربه و به‌کارگیری ابزارها و روش‌های نوین ارتباطی در تلاشند تا در مسیر جهت‌دهی به افکار عمومی، ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایرانی اسلامی و انعکاس صحیح و بهنگام عملکرد خدمت گذاران نظام، نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی با قدردانی از فعالیت فعالان این عرصه در واحدهای سازمانی این نهاد در سراسر کشور اظهار کرد: روابط عمومی حوزه‌ای کم معونه ولی با بازدهی بالا است که امیدواریم با راهنمایی رییس جهاددانشگاهی و دیگر همکاران بتواند گام هایی را که برداشته است بر سرانجام مطلوب برساند.

وی با تقدیر از حمایت‌های رییس جهاددانشگاهی از این حوزه افزود: این کمک‌ها باعث دلخوشی و تشویق برای ایده ها و کارهای جدید بوده است.

در ادامه دکتر مسلمی نائینی با اهدای لوحی از اعضای این اداره کل تقدیر کرد.

 در بخشی از این لوح آمده است:

بی‌تردید نقش روابط‌عمومی در پیشبرد اهداف جهاددانشگاهی روشن و انکارناپذیر است، نقشی که همواره با فعالیت‌ها و دستاوردهایی متنوع و گسترده در حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، تجاری‌سازی و فرهنگی مواجه بوده و در این مسیر توانسته، در راستای انجام رسالت خود، وظیفه‌ای کلیدی را در جلب اعتماد، ارتقای وجهه عمومی، توسعه همکاری‌ها و بسترسازی برای پیشرفت و تعالی این نهاد، همچنین توسعه علم، فناوری و نوآوری در کشور ایفا کند.

گفتنی است، دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری، دکتر مسعود ابراهیمی معاون رییس و رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی، امیر طهرانچی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، سیدیوسف حسینی مدیر کل حراست، اسد رازانی مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمان‌ها و مراکز، سیدرضا طباطبایی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، محمدامین صالحی پور مدیر کل دفتر امور مجلس، دکتر تیمور مرجانی مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه، دکتر کاوه لطفی کیا سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و روش‌ها، مهندس علی عبدالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، دکتر فتاح فتاحی سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادها، دکتر محمود طاووسی مدیرکل امور اعضای هیأت علمی و کمیسیون‌های دائمی دانشگاه‌ها، امیرحسین استقلال رییس جهاددانشگاهی واحد استان فارس، احمد حسین سلگی مدیرکل پروژه‌های آموزش و کارآفرینی، احمد عبدی پور سرپرست مرکز آزمون، مجتبی ابراهیمی  سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی، دکتر صادق زینالی مدیرکل راهبری امور فرهنگی، علیرضا سامانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه فرهنگی، دکتر ثریا احمدی مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر نجمه یزدانفر مشاور رییس در امور بانوان با حضور در اداره کل روابط عمومی این نهاد هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha