• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403023021555
  • خبرنگار : 50630

سهم سوادکوه از دست‌آوردهای سفر رئیس جمهوری به استان مازندران

سهم سوادکوه از دست‌آوردهای سفر رئیس جمهوری به استان مازندران

ایسنا/مازندران فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان گفت: با اینکه قرار بود یک وزیر به سوادکوه بیاید، با پیگیری و به منظور بررسی مشکلات موجود، میزبان چهار معاون وزیر هم بودیم.

رمضان غلامی شامگاه ۲۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: پل کابلی شهر پل‌سفید علی‌رغم همه‌ تلاش‌ها و فعالیت‌ها، کد نداشت و به خاطر نداشتن کد، از اعتبارات ملی محروم بود. با پیگیری‌های مختلف توانستیم برای آن‌ کد بگیریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه اظهار کرد: پس از دریافت کد و در سفر دوم رییس جمهور به مازندران ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پل تعلق گرفت. البته در اسفند ماه گذشته برای شرکت زیرساخت نیز ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار داده شد.

فرماندار سوادکوه گفت: به منظور حل مشکلات چندین ساله‌ دهیاری‌ها و روستاها، رییس امور اراضی کشور به سوادکوه آمد و پیگیری‌ها و بررسی‌های خوبی در این مسیر انجام پذیرفت.

غلامی افزود: رئیس نوسازی مدارس کشور و معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش از دیگر مسئولان دولت سیزدهم بودند که به سوادکوه آمدند و در حوزه‌های مختلف، بخصوص آموزش و پرورش، تصمیمات خوبی گرفته شد. تجهیز کردن مدارس و تشکیل یک گروه برای بررسی مشکلات آموزشی شهرستان از جمله این اقدامات است.

وی اشاره کرد: رییس دامپزشکی کشور با آنکه بخاطر فوت خواهرزاده اش در ایلام بود، به شهرستان سوادکوه آمد و برای یکی از مشکلات اساسی شرکت فولاد که وجود کشتارگاه طیور در همسایگی این شرکت بود، مجوز بلامانع بودن داد.

فرماندار سوادکوه گفت: ارتقای سطح بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه، یکی دیگر از درخواست‌های ما از رییس جمهور بود که رییس سازمان مدیریت قول آن را به شهرستان داد.

وی کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستان و نبود نیروی کار کافی در معادن و شهرک صنعتی را از مهمترین چالش‌های سوادکوه عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha