• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403023021571
  • منبع : نمایندگی خوزستان

پردیس سینمایی ‌دزفول‌ راه‌اندازی شد، اما باید متفاوت ظاهر شود

پردیس سینمایی ‌دزفول‌ راه‌اندازی شد، اما باید متفاوت ظاهر شود

ایسنا/خوزستان بی‌تعارفت و تکلف باید پذیرفت که استان خوزستان به لحاظ تعداد تالارهای نمایش فیلم (سینما) که بتوان با نام پدیده نوظهور بدان بالید و به این و آن نشان داد چیز دندان‌گیری در چنته ندارد، در صورتی که بازسازی سینماهای قدیمی اسمش راه‌اندازی سینما نیست.

اما خبر خوش یکی‌ ـ دو روز گذشته راه‌اندازی پردیس سینمایی مهر مادر در شهرستان دزفول بود که این مهم به همت حوزه هنری که سینماهای خود را در  قالب شرکت بهمن سبز مدیریت می‌کند، رقم خورد. این اقدام حوزه هنری که از قرار به کام شهروندان دزفولی خوش نشسته، جای قدردانی دارد و می‌طلبد که به احترامش از جای برخیزیم و کلاه از سر برداریم. دست مریزاد!

به گزارش ایسنا، پردیس سینمایی مهر مادر دزفول دارای پنج سالن مدرن نمایش با بالاترین کیفیت و به‌روز است. این سینما یکی از به‌روزترین پردیس‌های سینمایی جنوب غرب کشور به شمار می‌رود که در مجتمع تجاری، گردشگری، فرهنگی و تفریحی مادر دزفول راه‌اندازی شده و همه روزه میزبان مخاطبان سینمادوست است‌. این پردیس سینمایی دارای ظرفیت ۴۸۰ صندلی، سالن چندمنظوره، سالن اختصاصی کودک و نوجوان و یک سالن VIP است و به‌واسطه اینکه پنج سالن دارد این امکان هست که همه فیلم‌های فصول مختلف اکران را به نمایش درآورد و از این جهت محدودیتی وجود ندارد.

 نویسنده این متن برای پردیس سینمایی مهر مادر دزفول آرزوی موفقیت می‌کند و امیدوار است به یمن همجواری با دیگر کسبه فعال در پردیس سینمایی پرده نقره‌ایش همچنان و همیشه بدرخشد، یعنی همان‌طور که مردم چیپس و پفک‌شان را می‌خرند حوصله فیلم دیدن در سینما را داشته باشند یا اینکه فیلم‌ها بتوانند مخاطبان را به خود جذب کنند. ناگفته پیداست که پردیس سینمایی مهر مادر دزفول اگر می‌خواهد سرپا بماند باید متفاوت ظاهر شود وگرنه ممکن است دیری نپاید و دولتش مستعجل شود.

به قول دوستی «چرخ سینماهای اهواز نمی‌چرخد». در این خصوص می‌توان تقصیرها را بر گردن اینترنت، ماهواره، بی‌مزه بودن فیلم‌ها، گرانی بلیت و هزارویک چیز دیگر انداخت اما این منحل کردن مساله است نه حل کردن آن.

در پایان خالی از لطف نیست اگر بدانید که ژان لوک گدار، کارگردان نامدار سینمای جهان و از پیشگامان موج نو سینمای فرانسه، در سال ۱۳۸۹ خورشیدی با فیلم «سوسیالیسم» در جشنواره فیلم کن حضور یافت و اعلام کرد: «من دیگر کارگردان مولف نیستم. نه تنها من، هیچ فیلمساز دیگری نمی‌تواند مولف باشد.»

بعد هم افزود: «ما زمانی باور داشتیم که کارگردان مولف بودیم، اما اشتباه بود. چون به‌ واقع هیچ ایده‌ای نداشتیم. سینما دیگر تمام شده و متاسفانه هیچ‌کس به دنبال کشف آن نیست. با وجود تلفن‌های همراه و فن‌آوری‌های دیگر، همه مردم امروزه کارگردان مولف شده‌اند.»

به امید آنکه پردیس سینمایی مهر مادر دزفول و حتی دیگر سینماهای خوزستان روزی کشف شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha