• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403023021609
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

ضرورت جلوگیری از بروز معضل خوش نشینی در روستاها

ضرورت جلوگیری از بروز معضل خوش نشینی در روستاها

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: جلوگیری از بروز معضل خوش نشینی در روستاها، توجه به بحث ایجاد ثروت و پول و اشتغالزایی در روستاها از سیاست ها و برنامه های اصلی ما در استان است.

سید محمد رضا هاشمی، شامگاه گذشته ۲۹ اردیبهشت در نشست با اعضای شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای بخش مرکزی سمنان در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی و دهیاران در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند.

وی افزود: خدمت به مردم توفیق بوده و چه ارزشمندتر خواهد بود که در این مسیر خدمتگزار مردم کم توقع و قدرشناس روستایی باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به مطالبات اعضای شورا از برنامه ریزی برای سفر به روستاهای شهرستان سمنان خبر داد و بیان کرد: در راستای پیگیری امور و مطالبات بیان شده، دو نشست تخصصی در قالب کاروان خدمت با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با حضور دهیاران، شوراهای اسلامی و اهالی روستاهای بخش مرکزی سمنان برگزار می شود.

هاشمی تاکید کرد: دهیاران ضرورت دارد تا در راستای تولید ثروت و پول در سطح روستاها، متقاضیان و جوانان روستایی را ترغیب به سرمایه گذاری کرده و با تدوین طرح های اشتغالزایی مطلوب، تسهیلات مشاغل خانگی را جذب کنند.

وی در ادامه افزود: دهیاران و اعضای شورای اسلامی در راستای امید آفرینی در بین مردم، تبیین دستاوردهای ارزنده و مطلوب دولت سیزدهم و همچنین نظام جمهوری اسلامی و موفقیت‌ها و دستاوردهای به‌دست آمده برای استان سمنان را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین عنوان کرد: مطالب، کمبودها، مشکلات، مطالبات و دغدغه های بیان شده توسط اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی سمنان که در این نشست بیان شد، بر اساس اولویت بندی و در حد مقدورات پیگیری و رسیدگی خواهد شد. 

استاندار سمنان گفت: فرآوری و ایجاد ارزش افزوده برای ظرفیت های منابع طبیعی و محصولات روستاها در راستای اشتغالزایی و تحقق رشد اقتصادی، از دیگر مواردی است که باید در دستور کار شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای استان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha