• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403023021669
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون:

تمام دستگاه‌ها برای امنیت شغلی کارگران پای کار باشند

تمام دستگاه‌ها برای امنیت شغلی کارگران پای کار باشند

ایسنا/مازندران رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امنیت شغلی کارگران دغدغه ماست و همه دستگاه‌ها باید جهادی پای کار باشند.

به گزارش ایسنا، امیر علی‌اوسط صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی تمام همکاران و مسئولان دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در میزبانی از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به مازندران، اظهار کرد: در سال گذشته اتفاقاتی خوبی رقم خورده و امیدواریم با تلاش و اهتمام بیشتر این فعالیت‌ها در سال جدید ادامه داشته باشد تا به مردم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی با اشاره اینکه بنیان نظام و انقلاب جمهوری اسلامی برای حفظ دین است، تصریح کرد: خدمت به مردم باید برای رضای خداوند انجام شود و نیت الهی در همه موضوعات باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه مزد و اجر همه ما از طرف خداوند است، افزود: خدمت به مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

اوسط توجه به نیروی انسانی را در اولویت دانست و گفت: با اولویت دادن به نیروی انسانی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی وجود سرمایه‌های انسانی ماهر و متخصص را در رونق و جهش تولید مهم برشمرد و گفت: مردم باید اثر حضور رئیس جمهور و هیئت دولت را حس کنند.

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خدمت به مردم جایگاه مهمی در گفتمان انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین دغدغه است و همه دستگاه‌ها باید جهادی پای کار باشند.

اوسط با اشاره به اینکه جهش تولید در برنامه اولویت‌دار دستگاه‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: جهش تولید با مشارکت مردم زمینه‌ساز رونق اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصاد است.

وی خواستار تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی برای خدمت بیشتر به مردم شد و گفت: باید از تجربیات دستگاه‌ها در راستای جهش تولید استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha