• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403023021709
  • خبرنگار : 50444

معاون علوم پزشکی خراسان شمالی مطرح کرد

نیاز اعتباری ۲۵۰ میلیاردی برای تکمیل تنها بیمارستان شهرستان راز و جرگلان

نیاز اعتباری ۲۵۰ میلیاردی برای تکمیل تنها بیمارستان شهرستان راز و جرگلان

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آخرین وضعیت پروژه احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین پروژه های درمانی در حال اجرا در استان را تشریح کرد و آن را نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

براتی زاده در گفت و گو با ایسنا از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی فاز نخست پروژه احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رازوجرگلان خبر داد و افزود: عملیات احداث پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان، در زیربنای ۷۷۳۰ متر مربع از بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

وی با بیان این که تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، تصریح کرد: حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای تکمیل فاز نخست این پروژه مهم درمانی مورد نیاز است.

وی پایان تابستان سال آینده را موعد تکمیل نهایی و آماده بهره برداری از این پروژه دانست و افزود: برای تکمیل پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

براتی زاده تصریح کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان به عنوان یکی از مهمترین نیازهای درمانی اهالی این شهرستان به شمار می رود که از زمان شروع به کار عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای همراه بوده و می توان امیدوار بود که در آینده نه چندان دور تکمیل و آماده ارائه خدمات در حوزه سلامت به ویژه درمانی شود.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه شهرستان رازوجرگلان با ۶۲ هزار نفر جمعیت از داشتن بیمارستان بی‌بهره است و مردم این منطقه ناگزیرند برای دریافت خدمات درمانی فاصله چند ۱۰ کیلومتری آن تا شهرستان سملقان و یا بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را طی کنند، تاکید کرد: در حال حاضر ده ها پروژه مختلف عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال اجرا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha