• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403023021778
  • خبرنگار : 50673

مزایده ۱۰۰ کانتینر چای خارجی و صدها تن برنج در هرمزگان

مزایده ۱۰۰ کانتینر چای خارجی و صدها تن برنج در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده ۵۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی این استان از روز ۳۱ اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

مجتبی قهرمانیامروز ۳۰ اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر به استان هرمزگان در مورد لزوم نظارت مستمر مسئولان قضایی بر وضعیت انبارهای بنادر و گمرکات و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدیدهای مداوم از این انبارها با همکاری مسئولان اجرایی بخش قابل توجهی از کالاهای متروکه و دپو (انباشت) شده به مزایده گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۱۲۸ ردیف از جمله بیش از ۱۰۰ کانتینر چای خارجی، ۲۱ هزار تن قیر و صدها تن برنج به ارزش پایه پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: خوشبختانه پس از سفر تخصصی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و در نتیجه راهکارهای ارائه شده از سوی وی هماهنگی بی نظیری را میان دولت و دستگاه قضایی شاهد هستیم و همین فضای تعامل و همکاری میان قوا از عوامل مؤثر در پیشرفت و ثبت رکوردهای بی سابقه در عملکرد سازمان اموال تملیکی بوده است.

گفتنی است، اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع مزایده شماره ۶۰۲ اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند به این اداره کل مراجعه کنند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را مشاهده کنند.

همچنین ثبت قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی http://eauc.setadiran.ir انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ بعد از ظهر امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha