• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403023021820
  • خبرنگار : 71460

حساب ویژه دلافوئنته روی پدیده بارسا

حساب ویژه دلافوئنته روی پدیده بارسا

پدری با وجود یک فصل ضعیف در بارسلونا، همچنان ستاره مورد اعتماد دلافوئنته است.

به گزارش ایسنا، پدری از بسیاری جهات باعث موفقیت بارسلونا در فصل پیش بود. او تنها ۲۰ سال دارد و سال‌ها می‌تواند جای خالی اینیستا و ژاوی را در این تیم پر کند. او فصل گذشته ۲۶ بازی در لالیگا انجام داد ولی در فصل جاری با مصدومیت روبرو شد. او در یورو ۲۰۲۰ نیز حضور داشت و حالا دومین یوروی خود را تجربه خواهد کرد. او در دوره قبلی در ۱۸ سالگی، به عنوان بهترین بازیکن جوان یورو ۲۰۲۰ انتخاب شد.

 با شروع یورو ۲۰۲۴ در برلین، انتظار می‌رود چندین بازیکن بارسلونا با تیم‌های ملی‌شان در این مسابقات حضور داشته باشند. اسپانیا به داشتن ستاره‌های بارسا در تورنمنت‌های قبلی معروف است؛ روندی که احتمالا در تابستان امسال نیز ادامه خواهد داشت.

پیش از این شک و تردیدهایی درباره جایگاه پدری در تیم ملی اسپانیا برای حضور در یورو وجود داشت چرا که تمام ۱۸ بازی ملی پدری در تیم ملی اسپانیا تحت هدایت لوئیس انریکه بود و او برای تیم دلافوئنته بازی نکرده است. با این حال، طبق گزارش اسپورت کاتالونیا، پدری در حال حاضر در فهرست اسپانیا برای حضور در یورو قرار دارد و موفقیت دلافوئنته در یورو به شدت به این بازیکن بستگی دارد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره وضعیت پدری گفت:‌ پدری می‌داند که من از او چه می‌خواهم. او همیشه مورد اعتماد من است و مطمئن هستم که کنار من همیشه در سطح خوبی بازی خواهد کرد.

پدری در این فصل با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرده اما به نظر می‌رسد در چند هفته گذشته به شرایط خوبی رسیده و می‌تواند در یورو برای اسپانیا بازی کند. 

جایگاه یامال هم تضمین شده است

یکی دیگر از جوانانی که شانس بالایی برای حضور و بازی برای اسپانیا در یورو دارد، لامینه یامال است که پس از فصل موفقیت‌آمیزش در بارسلونا، به اردوی لاروخا دعوت خواهد شد. سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار کرد که این بازیکن ۱۶ ساله بازیکن خاصی است و تاکید کرد که به خاطر استعدادهای منحصر به فردش می‌تواند در یورو ۲۰۲۴ حاضر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha