• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403023022002
  • خبرنگار : 50534

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مبلغان و برخی هیئت‌ها در حوزه اقدامات فرهنگی در استان پیشتاز هستند و این روند باید ادامه یاید.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی وظایف وسیعی در عرصه‌های مختلف دارد و در این میان مسئله فرهنگ، اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده‌اند و با جنگ ترکیبی درصدد بزرگ‌نمایی نقاط ضعف، ناامید کردن مردم و نفی پیشرفت‌ها هستند.

او افزود: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با همه‌ قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

خاتمی اضافه کرد: ایران در دوران دفاع مقدس آغازگر جنگ‌ نبود ولی رزمندگان انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی جانانه به میدان آمدند و امروز هم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید هوشیار بود و با بصیرت عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر همدلی و همرنگی در کشور تاکید کرده‌اند که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود بنابراین نباید از نقشه‌راه ترسیم شده توسط ایشان فاصله بگیریم و همیشه در خط ولایت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به وظیفه مهم تبلیغات به عنوان اولویت اول تاکید کردند، گفت: دشمن خونین نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته هرگز از مواضع خود کوتاه نیامده و فتنه‌ها و برنامه‌های مختلفی را علیه کشورمان اجرا کرده است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات خود در مدت پنج سال گذشته در استان، گفت: امیدواریم مدیر جدید با نشاط‌تر در این حوزه عمل کند و گام‌های مؤثری را به ویژه در حوزه گام دوم انقلاب بردارد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی خاطرنشان کرد: هر چند در این مدت، ضعف و کاستی‌های وجود داشت اما هدف خدمت‌گزاری بهینه به گروه‌های هدف بود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام علی یوسفی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام سعید احمدی تقدیر شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha