• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403023022059
  • خبرنگار : 71974

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد

ایجاد فرصت گفت‌وگو میان حاکمان و حکمیان در سومین همایش دانشگاه آزاد اسلامی

ایجاد فرصت گفت‌وگو میان حاکمان و حکمیان در سومین همایش دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص همایش ملی و بین‌المللی «سلامت، حکمت و حکمرانی» گفت: این همایش به دنبال ایجاد فرصت گفت‌وگو میان حاکمان و حکیمان است، در این شرایط کسانی که از منظر حکمت به موضوعات حکمرانی نگاه می‌کنند با کسانی که مدیر و حکمران حوزه سلامت هستند، در کنار هم به مسائل مهم سلامت به بحث بپردازند و راهکارهای دقیقی را ارائه دهند.

علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین همایش ملی و بین‌المللی «سلامت، حکمت و حکمرانی» که امروز در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی و بین‌المللی حکمت و حکمرانی برای سومین بار در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، اما برای اولین‌بار بخش سلامت به حوزه این همایش اضافه شده است، درواقع همایش سلامت، حکمت و حکمرانی یکی از ارکان هشت‌گانه کنگره بزرگ حکمت و حکمرانی است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه این همایش به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: روز گذشته بخش اینترنتی و مجازی به شکل وبینار اجرا شد، امروز نیز روز افتتاحیه و اجرای دو پنل تخصصی و یک پنل بین‌المللی است، فردا دو پنل تخصصی و یک پنل دانشجویی برگزار می‌شود که فرصتی مناسب برای دانشجویان به‌منظور کسب تجربه، مهارت‌افزایی و کارورزی است.


وی با اشاره به اهداف این همایش بیان کرد: موضوعاتی مانند حکمت در سلامت و جایگاه آن در خدمات سلامت مورد بحث قرار خواهد گرفت و در خصوص حکمرانی سلامت نیز بحث شکل خواهد گرفت، بر اساس نظر اندیشمندان درصورتی‌که حکمت را در بخش آموزش پزشکی پیاده کنیم، می‌توانیم یک حکمرانی خردمندانه در بخش سلامت داشته باشیم و بسیاری از مشکلات در سایه این خردورزی حل خواهد شد.


خوشدل عنوان کرد: این همایش به دنبال ایجاد فرصت گفت‌وگو میان حاکمان و حکیمان است، در این شرایط کسانی که از منظر حکمت به موضوعات حکمرانی نگاه می‌کنند با کسانی که خودشان مدیر و حکمران حوزه سلامت هستند، در کنار هم به مسائل مهم سلامت به بحث بپردازند و راهکارهای دقیقی را ارائه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha