• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403023022137
  • خبرنگار : 50081

برگزاری «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» به همت تشکل‌های مردمی با مشارکت دستگاه‌های مختلف

برگزاری «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» به همت تشکل‌های مردمی با مشارکت دستگاه‌های مختلف
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این جشن خانوادگی برای دومین سال، همزمان با ولادت امام ‌رضا(ع) از ساعت ۱۶ تا ۱۲ شب در خیابان امام ‌رضا(ع) حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر انجام می‌شود.

محمد اسکندری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های «جشن بزرگ امام رضایی‌ها»، اظهار کرد: «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» به‌ همت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیران و با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود.

وی افزود: این جشن خانوادگی برای دومین سال، همزمان با ولادت امام ‌رضا(ع) از ساعت ۱۶ تا ۱۲ شب در خیابان امام ‌رضا(ع) حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر نیز انجام می‌شود. سعی کردیم در طول مسیر فضاآرایی‌های لازم را انجام دهیم تا محیط برای چنین رویداد بزرگی نیز مهیا باشد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: در این جشن خانوادگی غرفه‌هایی با موضوعات پذیرایی و فرهنگی طراحی شده که در اختیار تشکل‌ها، مساجد، هیئات و بعضی از نهادهای مرتبط است تا بتوانند برنامه‌های برنامه‌ریزی شده خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه در این جشن بزرگ ۴ استیج در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: اولین استیج در نزدیکی میدان ۱۵ خرداد با موضوع کودکان است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آن را مدیریت می‌کند. دومین برنامه توسط مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در نزدیکی بوستان رضوی انجام و هدایت می‌شود.

اسکندری‌نژاد ادامه داد: سومین استیج که یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین مرکز برنامه‌های ما به شمار می‌رود نیز با حضور مهمانان خارجی سراسر کشور در میدان بسیج برگزار می‌شود که برنامه‌های بسیار جذابی در آن تدارک دیده شده است. چهارمین برنامه هم توسط موسسات و خیمه الانتظار در چهارراه دانش نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در طول مسیر به محیط‌هایی برای استراحت و برپایی نماز نیز توجه شده است. همچنین راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه امام رضا(ع) از حرم مطهر پخش می‌شود که پس از آن نقاره‌زنی و راس ساعت ۲۰:۱۰ در خیابان امام رضا(ع) حدفاصل میدان بسیج و حرم مطهر نیز نورافشانی مفصلی خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha