• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403023022175
  • منبع : نمایندگی گیلان

با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر جشنواره بانوان حریم رسالت به میزبانی استان گیلان

رونمایی از پوستر جشنواره بانوان حریم رسالت به میزبانی استان گیلان

ایسنا/گیلان در جریان برگزاری جشنواره رسانه‌ای امید در تهران با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پوستر سومین دوره جشنواره ملی بانوان حریم رسالت به میزبانی رشت مرکز استان گیلان رونمایی شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان  روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه جشنواره بانوان حریم رسالت برای سومین سال متوالی به میزبانی این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: موج‌سواری دشمنان در قالب یک تهاجم شدید رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و استفاده ابزاری از نقش زن ایرانی نشان از اهمیت پرداخت رسانه به مسئله زن دارد.

سرهنگ مهدی پارسا، افزود: جشنواره رسانه‌ای بانوان با عنوان حریم رسالت دو سال متوالی نیز در استان گیلان برگزار شد و بانوان رسانه‌ای استقبال خوبی از این جشنواره داشتند.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان به عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور معرفی و دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان گیلان محول شده است، گفت: تشخیص به هنگام اثربخشی بانوان در اجتماع با برگزاری جشنواره تخصصی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان، مصداق بارز جهاد تبیین عملی است.

 به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید در تهران، از تمثال مبارک نخستین بانوی شهیده گیلانی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی (طاهره حدادنژاد) به عنوان شهید شاخص سال سازمان بسیج رسانه کشور رونمایی و یاد و خاطر این بانوی شهیده رسانه‌ گیلان گرامی داشته شد. همچنین در این رویداد ملی سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان به عنوان رده برتر کشور انتخاب و از رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تجلیل به عمل شد.

مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» با رویکرد «امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب» با شرکت بیش از ۵۰۰ رسانه از سراسر کشور به مدت دو روز در ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha