• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403023022230
  • خبرنگار : 50163

در ستاد ساماندهی جوانان استان زنجان عنوان شد

برنامه‌ریزی‌های لازم برای اوقات فراغت جوانان اندیشیده شود

برنامه‌ریزی‌های لازم برای اوقات فراغت جوانان اندیشیده شود

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در شهرستان خدابنده شاهد برگزاری جلسه‌ ستاد ساماندهی جوانان نبودیم که تذکرات لازم در این زمینه داده شده است.

جواد بازرگان امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان زنجان، با اشاره به اهداف و وظایف این ستاد در نگاه کلی، عنوان کرد: از جمله این اهداف و وظایف می‌توان به هماهنگی و تقسیم وظایف دستگاه‌های سطح استان برای برگزاری و بزرگداشت حوزه جوانان، زمینه‌سازی حضور جوانان در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها، توانمندسازی جوانان، تقویت مدیران جوان، پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب و  اخذ گزارش از نهادها و سازمان‌های دولتی در زمینه اقدامات انجام شده برای جوان بر حسب وظیفه آنان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ باید در شهرستان‌ها ۴۸ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار می‌کردیم که ۳۱ جلسه برگزار شده است، توضیح داد: در شهرستان خدابنده اصلا جلسه‌ای برگزار نشده است که تذکرات لازم در این زمینه داده شده است اما به صورت کلی ۶۴ درصد تحقق اهداف در برگزاری جلسات را داشتیم.

وی با تقدیر از فرماندارانی که اهتمام جدی در برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان داشتند، توضیح داد: حاصل این جلسات مصوباتی است که بسیاری از آنها به مرحله اجرا رسیده است.

در ادامه این جلسه معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: با فرا رسیدن ایام تابستان یکی از دغدغه‌ها پرکردن اوقات و فراغت جوانان است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در تمام موضوعات و محورها صورت گیرد.

حمیدرضا اسماعیلی با بیان اینکه هدف از این برنامه‌ها بیشتر بهبود و اصلاح سبک زندگی جوان و استفاده از ظرفیت آنان است، متذکر شد: موضوعات برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت برنامه‌های دینی، ملی و هویت دینی است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش مهارت و اشتغال نیز از موضوعاتی است که در این ایام دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها نیز در حوزه ورزش است که مخاطب عمده و فراگیری دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha