• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: ویدیوی ورزشی
  • کد خبر: 1403023022379
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

بازیکن خارجی جدید در مدار پرسپولیس/ فیفا به ایران اجازه نداد!

بازیکن خارجی جدید در مدار پرسپولیس/ فیفا به ایران اجازه نداد!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، تعداد سهمیه کاروان ایران در فاصله ۶۹ روز تا آغاز رسمی بازی‌های المپیک پاریس به ۳۴ ورزشکار رسید.

در فاصله ۶۹ روز تا آغاز سی و سومین دوره بازی‌های المپیک کاروان ایران موفق به کسب ۳۳ سهمیه شده است. اکنون ایران با ۳۴ ورزشکار راهی المپیک پاریس می‌شود. در رویینگ دو سهمیه کسب شده است اما سه ورزشکار اعزام می‌شوند.

خطر فروپاشی بیخ گوش پدیده لیگ/ مهم‌ترین شاخصه برای بقا در لیگ برتر فوتبال چیست؟

یک کارشناس فوتبال گفت: با روحیه جنگنده سعید دقیقی تیم شمس آذر به پدیده این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شده است.

میر احسان میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال و احتمال قهرمانی هر کدام از تیم‌ها در پایان فصل اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به وضعیت کسب امتیاز توسط سپاهان، این تیم به طور کامل از کورس قهرمانی جدا شده و رقابت حساس بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در جریان است.

برنامه لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، چند هفته مانده به آغاز بازی‌های المپیک برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های باقی‌مانده برای حضور در المپیک مشخص شود.

۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در چهار مسابقه به میدان خواهد رفت.

طوفان گرگانی‌ها در فینال دوم لیگ بسکتبال/ طبیعت ۱۰۰تایی شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم فینال سوپر لیگ ایران، طبیعت اسلامشهر را شکست داد. از ساعت ۱۶ امروز (یک‌شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)، دومین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری گرگان برابر مهمان خود طبیعت تهران، به پیروزی دست یافت.

در این دیدار هم همانند بازی اول شاگردان مهران شاهین‌طبع شروع خوبی داشتند و کوارتر اول را ۱۷-۲۵ بردند تا با وجود برتری ۲۵-۱۹ شهرداری در کوارتر دوم، در مجموع با نتیجه ۴۲ - ۴۴ پیروز به رختکن بروند.

پرسپولیس به بشار رسن پیشنهاد داد

باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های بشار رسن وارد مذاکره شده و به بازگشت این بازیکن عراقی علاقه دارد.

بشار رسن یکی از بازیکنان عراقی باکیفیت لیگ ایران بود که در پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشت. بشار بعد از درخشش در پرسپولیس بود که مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفت و در سال‌های اخیر برای دو تیم القطر و المرخیه بازی کرده است.

شاهکار تنیس‌روی‌میز تکمیل شد/ ندا شهسواری هم سهمیه المپیک گرفت

ندا شهسواری در فینال رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه به پیروزی رسید و سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد.

فینال رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه بین ندا شهسواری و نماینده قزاقستان برگزار شد که در پایان شهسواری موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.  

تاج: VAR با ورود زنان به ورزشگاه در ارتباط است/ بازگشت عزیزی‌خادم را از حقوقدان‌ها بپرسید

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که استفاده از VAR به آرام شدن جو ورزشگاه‌ها کمک می‌کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از آغاز کلاس کمک داور ویدئویی اظهار کرد: VAR به بحث ورود زنان به ورزشگاه ارتباط دارد. شما ببینید وقتی داور سوت اشتباهی می‌زند، تماشاگران شعارهایی می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود ورود زنان به ورزشگاه در ابهام قرار بگیرد.

نوشاد حریف برادرش نشد/ نیما به پاریس رفت

نیما عالمیان با شکست برادرش توانست برای سومین مرتبه راهی بازی‌های المپیک شود.

فینال مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک آسیا میانه در تاشکند ازبکستان برگزار شد و نیما عالمیان با شکست برادرش نوشاد توانست سهمیه المپیک را به دست آورد.

مخالفت فیفا با برگزاری ۲ هفته پایانی لیگ برتر با VAR

فیفا با برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر با VAR مخالفت کرد. جام حذفی و لیگ برتر فوتبال به مراحل حساسی رسیده و این دو رقابت به ترتیب به مرحله نیمه نهایی و دو هفته پایانی‌اش رسیده است.

حساسیت بالای این مرحله از فصل ۰۳-۱۴۰۲ فوتبال ایران باعث شد که احتمال استفاده از VAR در بازی‌های این مقطع از فصل بالا برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha