• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403023122474
  • خبرنگار : 50126

نیایش مردم ایلام در شب ولادت امام رضا (ع) و دعا برای سلامت رئیس‌جمهور و همراهانش

نیایش مردم ایلام در شب ولادت امام رضا (ع) و دعا برای سلامت رئیس‌جمهور و همراهانش

ایسنا/ایلام مردم ایلام در شب ولادت امام رضا (ع) در مصلای امام خمینی(ره) ایلام که با نگرانی و دعای آنان برای رئیس‌جمهور و همراهانش همراه شد، ساعاتی را به نیایش گذراندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدباقر هاشمی»، رئیس کانون‌های خدمت رضوی در استان ایلام، با تبریک دهه کرامت و مناسبت‌های این دهه‌ی مبارک اظهار کرد: از آنجا که خود ائمه فرموده‌اند در شادی ما شاد و در حزن ما محزون باشید امشب مردم ولایت مدار ایلام علی‌رغم اینکه نگران حادثه‌ی بالگرد رئیس‌ محترم جمهور و هیئت همراه هستند، محبت و دلدادگی خود را به امام رضا(ع) نشان دادند.

نیایش مردم ایلام در شب ولادت امام رضا (ع) و دعا برای سلامت رئیس‌جمهور و همراهانش
وی گفت: در دهه کرامت یکی از برنامه‌هایی که چندین سال است انجام می‌شود کاروان زیر سایه خورشید است که این عزیزان از ۲۴ اردیبهشت وارد استان شدند و تا ۳۱ این ماه برنامه‌های متعددی را در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان را اجرا می‌کنند.
رئیس کانون های خدمت رضوی در استان ایلام از اجرای ۳۰۰ برنامه در مساجد، تکایا و بیمارستان‌ها ، در منازل شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: در کنار این،  مدیریت کانون ها خدمت رضوی برنامه‌های متعددی دارد که از جمله می‌توان به توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب برنامه سفره‌های مهربانی در نقاط مختلف استان اشاره کرد که بخشی از آن از کمک‌های آستان قدس و بخشی هم از کمک‌های مردم بوده است.
هاشمی  از اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند پویش‌های خدمت ماندگار، شکوه مادری، سپاس معلم، خداقوت کارگر و سایر پویش‌ها در طول سال خبر داد و تصریح کرد: تأمین جهیزیه با کمک خیرین، اعزام زیارت اولی‌ها به مدت سه روز به مشهد از دیگر برنامه‌های این مدیریت است.

وی از اعزام ۲ کاروان از دانش‌آموزان استثنایی استان ایلام به مشهد مقدس خبر داد و گفت: شادی این عزیزان و خانواده‌های آنان وصف‌ناپذیر و مایه خوشحالی است.

هاشمی از شناسایی ۱۴۰۰ بیمار و معرفی آنان به موسسه نمحکم و پزشکان خیر و آزمایشگاه‌هایی که با آنان رایزنی لازم شده خیر داد.

رئیس کانون‌های خدمت رضوی در استان ایلام گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در استان تربیت خادمین در تراز رضوی است که شامل اخلاق، مهارت‌ها و آداب خدمت است.

نیایش مردم ایلام در شب ولادت امام رضا (ع) و دعا برای سلامت رئیس‌جمهور و همراهانش
هاشمی تصریح کرد: خانواده رضوی یکی دیگر از برنامه‌های کانون خدمت است که تلاش آن افزایش جمعیت کیفی است چون اگر خانواده‌های ما رضوی شوند دیگر نگران تربیت نسل و افزایش جمعیت نخواهیم بود.
وی از فعالیت ۱۹ کانون خدمت رضوی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد همه ما بتوانیم در راه ارتقاء فرهنگ رضوی در کشور گام برداریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha