• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403023122595
  • خبرنگار : 71244

پیام تسلیت معاون زنان رییس جمهور درپی شهادت رئیس جمهور و همراهان

پیام تسلیت معاون زنان رییس جمهور درپی شهادت رئیس جمهور و همراهان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: "‏یا ایتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة"

به گزارش ایسنا، در پی شهادت رییس جمهور و تیم همراه ایشان، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: "‏یا ایتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة"

پیام تسلیت معاون زنان رییس جمهور درپی شهادت رئیس جمهور و همراهان

به گزارش ایسنا، همچنین انسیه خزعلی در پیامی دیگر نوشته است: بار دیگر ملت ایران در امتحانی سخت، رئیس جمهور خستگی‌ناپذیر و همراهان مخلص و تلاشگرش را به پیشگاه خداوند تقدیم کرد، رئیس جمهوری که کار مداوم او در هجرت از دیاری به دیار دیگر برای اطاعت امر الهی، گره‌گشایی از کار محرومان و سربلندی ایران عزیز اسلامی زبانزد بود و در آخرین مهاجرت‌ مجاهدانه، جان بر سر عهدش با خداوند و مردم نهاد.
ملت بزرگ ایران از این مصائب و دردهای جانکاه بسیار دیده و هر بار مقاوم‌تر از گذشته چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرده و بر انسجام، پایداری و عزم خود برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی افزوده است و این بار نیز چنین خواهد بود.

اینجانب مصیبت بزرگ فقدان خادم الرضا(ع) را به حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب(دام عزه) و به مادر عزیز، همسر گرامی و دختران دلبند آن مهاجر الی الله تسلیت عرض می‌کنم و در برابر خانواده‌های بزرگوار همه همراهان رئیس‌جمهور که جان خود را در طبق اخلاص خدمت گذاردند ، ادای احترام و تعزیت دارم.
ملت بزرگ ایران ثابت کرده قدر خادمین خود را می‌داند و آنان که سلوک رجایی و بهشتی را در جامعه زنده کردند برای همیشه در دل‌ها و جان‌ها جاودانه خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) طی سانحه‌ای به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha