• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403023122597
  • خبرنگار : 50026

پیام تسلیت مسوولان خراسان جنوبی در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه

پیام تسلیت مسوولان خراسان جنوبی در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه

ایسنا/خراسان جنوبی در پی حادثه دلخراش سقوط هلی کوپتر که دیروز رخ داد و شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان، مسوولان خراسان جنوبی پیامهای آکنده از غم و اندوه خود را بیان کرده اند آنچه در پی می آید بخشی از پیامهای تسلیت است که توسط خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ارسال شده است.

در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیام صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

گرچه جهاد و شهادت آرمان مردان بزرگ است و هم زمان با سالروز میلاد مقدس حضرت ابوالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) جای هرگونه تبریک بر این ارتقاء و وصل و  لقاء دارد اما قطع آن همه خدمات خالصانه رئیس جمهور فقید حضرت ایت الله رئیسی رحمت الله علیه از مردم وفادار ایران اسلامی و خصوصا خراسان جنوبی جای عزای عمومی دارد.

اما همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی یاد آور شدند مسئولین با جدیت چند برابری مشغول کارهای خود هستند و هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

فالله خیر حافظا و هو ارحم الرحمین

پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان

در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه استاندار خراسان جنوبی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم
منَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه سید محرومان، سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و جهادی و مغتنم، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرانقدرشان، مایه تأثر و تألم روحی شدید شد.

حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی- این مسئول ساده زیست و مردمی و خدوم و بی ریا و شاگرد ممتاز امامین انقلاب و دست پرورده سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی - که برای خدمت به مردم ایران اسلامی، سر از پا نمی شناخت، آخرین سفر زندگی مادی خود را در کنار مردم شریف آذربایجان شرقی گذراند تا کام شان را به شربت خدمت شیرین کند، اما صفای باطن و اخلاص عملش در این سفر ناتمام بهترین تقدیر را برای او رقم زد و این خادم الرضا علیه السلام در شب میلاد ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

با قلبی آکنده از اندوه، این واقعه تلخ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت سربلند ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای این شهدای گرانسنگ رضوان الهی و برای خانواده معظم شان آرامش و شکیبایی مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در پی شهادت رئیس جمهور

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دقایقی پیش در پی حادثه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در اندوه فرو برد. سید محرومان ایران همواره بر پیگیری امور مردم تاکید فراوان داشت و این امر در سفرهای استانی وی از جمله به خراسان جنوبی و دیدار بدون واسطه با مردم کاملا مشهود بود.

امیدوارم روحیه پیگیری و تلاش برای حل مشکلات که در وجود آیت الله رئیسی همواره جاری بود، برای همه مسئولان و متولیان کشور الهام‌بخش باشد و بتوانیم در ادامه راه این خادم ملت اثرگذار باشیم.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه داغدار ایران، از سوی خانواده جهاددانشگاهی خراسان جنوبی علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را در روز ولادت امام رضا(ع) برای این خادم ملت از خداوند متعال مسئلت دارم.


سیدمحمدحسین سیدکاشی؛ رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

پیام تسلیت امام جمعه شهرستان زیرکوه در پی شهادت رئیس‌جمهور عزیز و همراهان

در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، امام جمعه زیرکوه پیام تسلیتی را صادر کرد.

 وی بیان کرد: چه جانسوز و جگرسوز است داغ این عزیزان که نه فقط ایران را به سوگ نشاند بلکه جهان اسلام و خیلی از مظلومان و مستضعفان عالم را در غم و اندوه فرو برد و در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی، مردمی و محبوب ایران ملکوتی و آسمانی شد.

حجت‌الاسلام صباغیان گفت: رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران و البته عالم فرزانه حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم و آقای امیر عبدالهیان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناختند، بر سر عهد خود ایستادند و جان خود را فدای اسلام ، انقلاب و ملت کردند.

امام جمعه شهرستان زیرکوه بیان کرد: حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که در دوران انقلاب کم نظیر و یا بی نظیر بودند و همچنین شهادت همراهانشان که مایه تأثر و تألم گردید را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقشان امام خامنه ای وملت شریف ایران و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت: یقیناً با شهادت این عزیزان نه تنها اختلالی در روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیش نخواهد آمد بلکه تفکر و اندیشه پاک و الهی رئیسی تکثیر خواهد شد.


پیام تسلیت منتخب مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه


 
در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه نماینده منتخب مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است؛

 شهادت جانسوز یار دیرین رهبری و انقلاب، خادم الرضا، در شب منتصب به امام رضا(ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی(ره) و جمعی از خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

 آن ذریه پاک حضرت زهرا (س) عالم پارسا و مجاهد نستوه که عمر با برکت خود را در تاریخ انقلاب اسلامی در نهادهای مهم قضایی، سیاسی و فرهنگی کشور در خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری خصوصا برای مردمان شهید پرور استان خراسان جنوبی و حوزه انتخابیه برجا گذاشت، یقیناً در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شهید پرور حوزه انتخابیه، این ضایعه را محضر مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)، حوزه های علمیه شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و آحاد مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

پیام تسلیت مدرسین و طلاب حوزه علمیه الصدیق بیرجند درپی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهانش


درپی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلی کوپتر در استان آذربایجان شرقی، مدرسین و طلاب حوزه علمیه الصدیق بیرجند پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است؛

                بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
     وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت رئیس جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه سقوط هلی کوپتر در استان آذربایجان شرقی موجب اندوه و تأثر گردید.
این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم و بستگان تسلیت عرض نموده و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم.

پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پی شهادت رییس جمهور محترم و همراهان گرانقدر ایشان

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان را به نمایندگی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج )، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
آن شهید بزرگوار در طول دوران خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از منویات مقام معظم ولایت خدمت بی منت به مردم شریف ایران اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار داد وهمواره برای تحقق ایران قوی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد.
تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، مردمی بودن و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و به یادگار خواهد ماند. این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد اما مسلماً این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله العالی، به سرمنزل مقصود خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی بدون هیچ وقفه‌ای به توفیق الهی مسیر نورانی خود را ادامه خواهد داد.
علی فرخنده
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری
 در پی شهادت ریاست محترم جمهوری:

«بسم رب الشهدای و الصدیقین»
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور خدوم و پر تلاش و حامی محرومان به همراه وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

خادم الرضا شهید رئیسی«نماینده محترم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری»، مرد با اخلاصی که شوق خدمتگزاری به مردم از بارزترین ویژگی‌های او بود هیچگاه از یاد مردم نخواهد رفت همواره ایشان در سفرهای متعدد در استان‌ها از نزدیک مشکلات مردم را بررسی می کردند و همیشه به فکر مردم بودند. وی بالاخره مزد تلاش‌ها و خدمت صادقانه به ویژه دستگیری از محرومان رو از حضرت رضا علیه السلام گرفت و شربت شهادت نوشید حسرتی که برای همه ما نیز بوده و ادامه خواهد داشت.

 بی شک مردم عزیز قدردان زحمات ایشان هستند، ان شاءالله این مسیرخدمت با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم  (عج) و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت گزاران ادامه خواهد یافت.
 شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب ، نماینده ولی فقیه در استان و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.


 
سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی
۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِین

درود بر ابراهیم؛ نیکوکاران را چنین پاداش می‌دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود.

 خادم ملت ایران، خادم الرضا(علیه السلام) حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران در سالروز میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران به شهادت رسید.

 گرچه این مصیبت بسیار جانکاه و جانگداز است لیکن ملت شهیدپرور ایران اسلامی روزهای سخت و دشواری را با صبر بر مصیبت و وحدت کلمه و تبعیت از مقام معظم رهبری پشت سر گذارده و همواره ثابت کرده‌اند که در این شرایط، متحدتر، ناگسستنی‌تر و در کنار هم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت و مرجعیت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسیر آرمان‌های خود را مصمم‌تر ادامه خواهند داد.

 اینجانب با نهایت تأسف و تأثر شهادت حضرت آیت الله رئیسی، آقای دکتر امیرعبداللهیان، آیت الله آل هاشم و دیگری عزیزان همراه ایشان را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و بیوت گرانقدر این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت می‌نمایم.

 علی اکبر رحیمی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

پیام تسلیت اعضای خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور محترم و هیات همراه
بسم رب الشهداء والصدیقین
حروف خود داغدارتر از آنند که بتوانند کلمات را به تسلیت، شمار کنند. هر کلمه ای که شکل دهند خود حسینیه ای خواهد شد نشسته به ماتم. ماتمِ رئیس جمهوری که "خادم همه جمهور" بود.
کلمات سوگوارند مثل همه ملت نجیب و مهربان ایران. آیه ای باید خواند که شرح حقیقت و آرامش بخش دل باشد؛" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا؛ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند."
قلم ها سوگوارند مثل همه جوانمردان قلندر که رسم فتوت به جا می آورند. سوگوار مردانی که به شرح این آیه زیست کردند و به عهد الهی لبیک گفتند.
خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی، به نیابت از قبیله قلم، شهادت خادم الرضا، آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش و مجاهد و نماینده معزز خراسان جنوبی در مجلس خبرگان، آیت الله آل هاشم، امام جمعه مردمی تبریز، آقای دکتر امیر عبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی و هیئت همراه را صمیمانه تسلیت می گوید.
قطعا خون پاک این شهدای خدمت، جانی تازه به فرایند خدمتگزاری خواهد داد.
این تجربه تاریخی ملت ایران است که جای شهید هرگز خالی نمی ماند. تحقق وعده خداوند بر پر کردن جای شهید به لطف خویش را آزموده ایم.
اینک هم باور داریم راه شهدا با اقتدار افزونتر ادامه خواهد یافت.
خانه مطبوعات و رسانه های استان این غم جانسوز به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای و ملت شهید پرور ایران تسلیت می گوید. ما و هم قلم هایمان با روح شهدا تجدید عهد می کنیم با همتی مضاعف در جبهه جهاد تبیین، مرزبان حقیقت باشیم.
خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی
️ پیام تسلیت سپاه انصارالرضا علیه السلام در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور محترم و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد
️ انالله و انا الیه راجعون

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و نماینده معزز مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی ازاولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت های حساس مدیریتی کشور تا به امروز به عنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشأ خیر و برکات بسیار بوده و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی و فعالیت‌های ماندگار بی شمار وموثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس ایران زمین باقی خواهد بود.
سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی این واقعه‌ی دردناک را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) ، مردم عزیز استان خراسان جنوبی و خانواده محترم این شهدای عزیز که در راه خدمت در نقطه صفرمرزی استان آذربایجان شرقی در پی سانحه سقوط بالگرد در روز ولادت ولی نعمتمان علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) دل مردم ایران و حتی سایر کشورها را اندوهگین ساخت، تسلیت و تهنیت عرض می کند.
سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی

پیام تسلیت مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی در پی شهادت جانسوز رئیس جمهور و هیأت همراه
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت در راه خدمت راه، روش و غایتی است که نصیب مردمان برگزیده پروردگار می شود. مردمانی که در طول زندگی با برکت خویش هر آنچه داشتند را در طلب اخلاص خدمتگزاری به مردم گذاشته و فدای امت و ولایت نمودند.
رئیس جمهور فقیدمان، ابدی گردید زیرا شهیدانه زیست و شهادت جانسوز ایشان در تقارن دهه کرامت و در لحظات خدمت و تلاش صادقانه برای این مردم نشان از خلوص و جدیت ایشان و یاران با وفایش در این مسیر دارد.
اینجانب؛ شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم استان آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم مردم شریف ایران اسلامی، عشایر ولایت مدار استان خراسان جنوبی و همکاران گرانقدرم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله از خداوند متعال برای این بزرگ مردان عرصه خدمت مسئلت دارم.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد...الهی؛ پایان جاده زندگی مان، عاقبت به خیری باشد...
محمد ابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha