• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403023122599
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت خادم‌الرضا

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت خادم‌الرضا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئولان مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مشترک شهادت رییس‌جمهور کشورمان و هیات همراه را در سانحه بالگرد تسلیت گفتند.

در متن این پیام  آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت جانگداز یار سفر کرده انقلاب، خادم ملت ایران، و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردم‌دار، و همچنین شهادت مظلومانه وزیر جهادی و متعهد امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین  سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی؛ سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان قلب ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ملت شهید پرور ایران، و مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب و عموم هموطنان گرامی تسلیت می‌گویم.
حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد. این شهید عزیز، اسوه‌ تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد. شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم، همچنین از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسمات بزرگداشت رئیس جمهور عزیز، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بدارند و به خدمات ارزشمند ایشان در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی ادای دین نمایند.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، شهادت شهید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب ومردمی ایران اسلامی و شهیدحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان را که در حین انجام وظیفه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، خدمت ساحت شریف امام عصر(عج)، رهبر فرزانه ی انقلاب و ملت شریف، آزاده و قدرشناس ایران اسلامی،تمامی مسلمانان جهان و خانواده معزز این شهیدان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برایشان علو درجات مسئلت می نماید.

سعید جاویدبخت، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور جهادی و انقلابی و همراهانش پیامی تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ.
شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، خادم الرضا (ع)؛ حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی، انقلابی و محبوب و دیگر شهدای ارجمند این حادثه دردناک را به ملت شریف ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و خانواده های آنها تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته در راه خدمت، مغفرت و علو درجات الهی را مسئلت می نمایم.

اسلام جاودان خرد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و جمعی از خادمین به نظام در راه خدمت به مردم در اثر سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

     انا لله و انا الیه راجعون
سقوط بالگرد رئیس جمهور در منطقه ورزقان و شنیدن خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم  نماینده ولی فقیه و همچنین مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از تیم حفاظتی، ملت رشید و شهید پرور ایران اسلامی را در سوگ و ماتمی جانکاه فرو برد و روح بلند خادم الرضا آیت الله رئیسی رئیس جمهور به یار دیرینش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست تا ثابت نماید راه خدمت به مردم و راه شهادت همچنان باز است و یاران مخلص می توانند در این راه و مسیر قدم بردارند.
اینجانب ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ  ایران اسلامی از خداوند بزرگ برای آن سفرکردگان به دیار حق رحمت، مغفرت و برای ملت رشید ایران اسلامی آرزوی صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادتِ خادمانِ ایران و اسلام رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان را در حادثه‌ دردناکِ سانحه هوایی تسلیت گفت.
در متن پیام  آمده است:
راه یگانه شهدایِ خدمت به ایران و اسلام ادامه خواهد داشت.
 آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.
همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و  قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از درگاه خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت ارسال کرد.


در متن پیام آمده است:
شهید شدن در را خدمت مراتب خاص خود را دارد که برای هر خدمتگزاری مدالی است که خداوند برقلب بنده خویش آویزان می نماید.
تسلیت تنها واژه ای است که می توان در نگارش آورد در مقابل سنگینی آه دل مردمی که به امید خدمت زنده بودند.سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گستره ایران اسلامی پاینده است و این شهادت ها سرو تنومند این مرزو بوم را بیشتر از پیش زنده و پویا خواهد نمود.
اینجانب شهادت رییس جمهور محبوب  و خدمتگزار، از جنس مردم و خدمت حضرت آیت الله رئیسی  و همراهان ایشان وزیر تلاشگر امورخارجه، امام جمعه صدیق مردم تبریز و استاندار جوان آذربایجان و تیم حفاظت و پرواز را که در کنار ایشان به فیض شهادت  نائل آمده اند را به همه مردم ایران، مردم شریف و عزادار استان و جامعه فرهنگ و هنر تسلیت گفته و امیدوارم الگوی اخلاق و خدمت و شهادت در مسیر همه خدمتگزاران این نظام الهی همچنان روشن بماند.

پیام تسلیت مهرداد الهی، رئیس اتاق اصناف یاسوج

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه دردناک سقوط هواپیمای حامل رئیس جمهور محترم و هیات همراه ملت بزرگ ایران و جهان اسلام را عزادار کرد.

این اتفاق ناخوشایند نه تنها برای ایران اسلامی که برای همه جهان اسلام و آزادگان جهان می باشد که چند تن از یاران و یاوران اصلی خود را در این سانحه دلخراش از دست دادند.

اینجانب به نمایندگی از اتاق اصناف یاسوج و بازاریان همیشه در صحنه این دیار این مصیبت بزرگ را به مردم بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده رئیس جمهور محترم تسلیت عرض کرده و برای ایران اسلامی آرزوی سربلندی و سرافرازی داریم.

پیام تسلیت محمد بهرامی، منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون

به نام حی لایزال

شهادت در راه خدمت به خلق و میهن ، یک شکوه جاودانه است.

خدمت به مردم، بزرگترین توصیه همه بزرگان تاریخ است خاصه که در راه محرومان و مستضعفان باشد.

خبر تلخ سانحه هوایی ریاست محترم جمهوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدومش اندوه بلندی در تقویم ایران عزیز است.

شهادت خادمین به ملت را به محضر شریف مردم ایران، مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم به سوگ نشسته تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از خادمی امام رضا تا خادمی ملت، راهی است که شهادت بهترین پاداش آن است.

پیام تسلیت عبدالله قبادی، رئیس اتاق بازرگانی

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضایعه تلخ شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، غم بزرگی برای ملت شریف ایران است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

بدون تردید فقدان این شخصیت ممتاز که منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ایران اسلامی است که امیدواریم شاگردان و یاران ایشان راه این بزرگ را تداوم بخشند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری ایران اسلامی، جان در راهی گذاشت که هدف آن جز خدمت نبود، بدون شک ملت شریف ایران قدردان خدمات ایشان و همچنین دکتر حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و دیگر همراهان شهید ایشان خواهند بود.

به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد این مصیبت تلخ را به خانواده شهدای این حادثه، مردم شهیدپرور ایران و مردم غیور استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و علوّ درجات را برای شهدای خدمت از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha