• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403023122730
  • منبع : جهاد دانشگاهی

پیام تسلیت جهاددانشگاهی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان

پیام تسلیت جهاددانشگاهی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان

جهاددانشگاهی در پیامی شهادتِ خادمانِ ملت و در صدر آنان رئیس‌جمهور مردمی و مغتنم را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه‌ی هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده شهدا و تمامی مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام تسلیت آمده است: 

انالله و انا الیه راجعون

دیدم این مشهد چرا هی‌ بی‌قراری می‌کند
جای باران، سیل در این شهر جاری می‌کند 
‌دیر فهمیدم که او اندر فراق خادمش
عزم خود را جزم دارد گریه زاری می‌کند

خبر شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم گامی برنمی‌داشت و همچنین همراهان ایشان، قلب‌های‌ یک ملت را در بهت و اندوه فرو برد.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در راه خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

جهاددانشگاهی شهادت جانسوز خادم الرضا(ع)، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان ازجمله دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرِ تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت و کادر پرواز را در راه خدمت به مردم کشورمان به محضر امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی مردم شریف ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این شهدای گران‌قدر، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

اکنون ‌روح بلند این خادم ملت ایران و همراهانش به جمع یاران شهیدشان پیوست؛ بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است که به‌آسانی تسلی نمی‌یابد، اما یقین داریم که یاد و خاطره این شهدای گرانقدر که جان خود را در راه خدمت به وطن فدا کرده‌اند، همواره در دل‌ها زنده و جاودان خواهد ماند و با اتحاد و همبستگی آحاد مردم و مسئولان و به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از این بحران عبور کرده و هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha