• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403023122759
  • خبرنگار : 50130

‌در حال برروزرسانی/

صدور پیام تسلیت مسئولان کردستان به دنبال شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان

صدور پیام تسلیت مسئولان کردستان به دنبال شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان

ایسنا/کردستان مسئولان کردستان در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت ‌رئیس‌جمهور مردمی و جمعی از همراهانش در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت مشترک «حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی و

اسماعیل زارعی کوشا» به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی و انقلابی، مردمی و محبوب و بزرگمردی از تبار نیکان که در تمام دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی ناپذیر بر عهد صادقانه خود با ذات احدیت مجاهدانه ایستاد، مسافر بهشت شد و به ملکوت اعلی پیوست و اکنون ایران همیشه سربلند در ماتم اوست.

به مشیّت مقدّر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ، هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند و به رنج او و هم‌رنج‌هایش، گنجی به میراث باقی مانده است او را به مهر بدرقه‌می‌کنیم که به نیکی، سزاوار همسایگی و همنشینی با حضرت حق است.

پیام تسلیت ‌استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان به دنبال شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان

سرفرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگمردانی است که به تقدیم جسم و جان خویش، هیچ کم نگذاشتند و آبروی دیروز و امروز و فردای میهن شدند.

بی شک ملت ایران همیشه جاوید ما که امروز با خبر شهادت رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناختند، بر سر عهد خود ایستادند و جان خود را فدای ملت کردند، داغ جانسوز دیگری را متحمل خواهند شد.

اینجانبان با عرض تسلیت سانحه جانسوز بالگرد، عروج رییس جمهور محبوب،خدوم، مغتنم و هیات همراه را خدمت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این بزرگمردان تاریخ و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم و به مردم وفادار و قدرشناس و عزیزمان اطمینان می دهیم مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت، همواره با قوت و قدرت استمرار خواهد داشت.

پیام تسلیت فرماندار سنندج در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

فرماندار سنندج شهادت رئیس جمهوری کشورمان، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در متن پیام حسن عسکری آمده است:

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

ضایعه سخت و دردناک شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همسنگران خدوم‌اش، وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و تیم حفاظت و کادر پرواز موجب تاسف و تالم گردید.

حضرت آیت‌الله رئیسی فقط رئیس جمهور نبود بلکه نقطه امید ملت ایران و سید محرومان، مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه‌روزی بود که با عنایت و توجه ویژه به استان کردستان در طول این سه سال منشأ خدماتی ماندگار برای این استان و شهرستان سنندج بودند که تا همیشه در اذهان مردم قدرشناس این دیار خواهد ماند.

با اراده و کمک رئیس جمهور شهید، و در سه سفر استانی به کردستان در طول سه سال خدمت پربارشان در کوتاه‌ترین زمان مشکل آب شرب سنندج و راه‌آهن همدان به سنندج بعد از ۲۰ سال به بهره‌برداری رسید و با بهره‌گیری از سیره این شهید بزرگوار نظیر مداومت و استقامت در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات، خدمت به مردم با انگیزه و توان بیشتر ادامه خواهد یافت.

این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و استان کردستان و خاندان مکرم شهیدان خدمت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار(س) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

پیام تسلیت رییس کل دادگستری استان کردستان

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در پی شهادت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

‌به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان، متن این پیام بدین شرح است‌:

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه ریاست محترم ‌جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار محترم و همراهان‌شان، مایه تأثر وتالم شدید شد.

ایشان در طول مدت حضور درخشان خویش‌، صادقانه‌، شرافتمندانه و جهادگرانه به مردم شریف و متدین ایران اسلامی و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات چشمگیری داشتند که بی شک اجر و پاداش آن به مصداق آیه شریفه با خداوند متعال است که می فرمایند: « و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما».

اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف دستگاه قضایی استان دادگستری کل استان و سازمانهای تابعه‌، این ضایعه‌ی دردناک را به پیشگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن شهیدان گرانقدر غفران و رضوان الهی مسالت دارم.

صدور پیام رییس جهادانشگاهی کردستان

متن پیام اکبر اسدی رییس جهادانشگاهی کردستان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

«برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش به آخر بردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.»

شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و خدمتگزار صدیق ایران اسلامی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه تلخ و دلخراش سقوط بالگرد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و دانشگاهیان عزیز تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیا و انبیای الهی را برای ایشان مسالت دارم.

بی شک مردم قدرشناس ایران اسلامی فداکاری ها و تلاش های خستگی ناپذیر توام با تفکر دینی، اعتقادی و انقلابی «رییس جمهور شهید» برای حل مشکلات مردم و کشور که مثال زدنی و کم تکرار بود را فراموش نخواهند کرد و شرح این فداکاری ها تا همیشه بر تارک تاریخ این سرزمین ماندگار و به یادگار خواهد ماند.

صدور پیام تسلیت رییس دانشگاه کردستان

متن پیام تسلیت دکتر حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان بدین شرح است:

إنالله وإناإلیه راجعون
بدین‌وسیله شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ و جمعی از همراهان خدوم ایشان را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان و همچنین خانواده بزرگ دانشگاه کردستان از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان و همراهان شهیدشان رفیع درجات و غفران الهی مسئلت دارم.

امیدوارم خداوند متعال ایشان را همراه با انبیا و امامان در جوار رحمت واسعه خود قرار دهد. قطعا شهیدان زنده‌اند و نزد خدا ارتزاق می‌کنند و چراغ راه همگان هستند.
 

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان با انتشار پیامی شهادت آیت الله ‌سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذربایجان شرقی رخ داد را تسلیت گفت.

تن پیام تسلیت سردار علی آزادی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه الراجعون

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله‌ رئیسی‌ رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

شهادت رئیس جمهور عزیز، مغتنم و بزرگمرد جهاد و ایثار که به همراه هیآت همراه حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند موجی از غم و اندوه را در پی داشت مجموعه فرماندهی انتظامی استان کردستان شهادت این شهدای گرانقدر را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)،خانواده های معزز شهدا و مردم شریف ایران تسلیت و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی مسئلت می نماید.

بدون شک وجود آرامش بخش رهبر معظم انقلاب در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور است و هماهنگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر داعیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.ِ ان شاء الله

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای‌ کردستان‌

آرش آیانژاد در پی خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سَلامٌ عَلی‌ إِبْراهِیمَ
کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ
إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

پایان ماموریت مردان خدا شهادت است...

عروج آسمانی سید الشهداء خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ‌رئیس جمهور مردمی و محبوب‌، دکتر حسین امیر عبداللهیان ‌وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمد علی آل هاشم ‌امام جمعه تبریز و دیگر همراهان ایشان را محضر عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای شهدای این سانحه دردناک غفران الهی و علو درجات را مسئلت می نمایم.

تسلیت مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پیامی شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پوشیدن خلعت شهادت، پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت‌، ولایتمداری و خدمتگزاری بود.

خادم الرضا، خادم جمهور، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی‌، رئیس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

شرکت گاز استان کردستان ضایعه دردناک سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان او از جمله آقای امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی‌ و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند، را به عموم ملت شهید پرور ایران و مردم شریف استان کردستان تسلیت عرض می نماید.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت آبفا کردستان

پیام محمد فرهاد تسلیت مدیرعامل شرکت آبفا کردستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی عالم وارسته و رئیس جمهور محبوب و مردمی، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان ایشان موجب غم و اندوه فراوان شد.

آیت الله رئیسی، این مجاهد فی سبیل الله که لحظه لحظه زندگی خود را وقف اعتلای ایران اسلامی و کمک به رفع مشکلات مردم کرده بود، بر سر عهد خود با مردم ایستاد و در نهایت در مسیر شوق خدمتگزاری، جان خود را فدای ملت کرد.

به نوبه خود، شهادت رئیس جمهور، آیت الله رئیسی و همراهانش را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده های شهدا، مردم شهیدپرور استان و همکاران شرکت آب و فاضلاب کردستان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را از خداوند متعال برای این شهیدان مسئلت دارم.

ادامه دارد....

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha