• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403023122770
  • منبع : سازمان پزشکی قانونی

پیام تسلیت رئیس سازمان پزشکی قانونی در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت رئیس سازمان پزشکی قانونی در پی شهادت رئیس جمهور

در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در محدوده ورزقان استان آذربایجان شرقی، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت دکتر عباس مسجدی آرانی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت خادم خستگی­‌ناپذیر، رییس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در محدوده ورزقان آذربایجان شرقی دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد.

این شهید عزیز در طول سال­‌های عمر پر برکت خویش مجاهدات و خدمات بی‌شماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشتند و در مسئولیت­‌های خطیر خود در جایگاه­‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت­‌رسانی کرده و منشاء تحولات بسیاری در زمینه­‌سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.

حضور آن بزرگوار در سنگرهای خدمت، از جمله دستگاه قضایی و ریاست جمهوری مایه اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرامش و قوت قلب دوستداران انقلاب سربلند اسلامی بود.

شهید آیت الله رییسی در عرصه­‌های مختلف خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب فردی ساعی و تلاشگر بود و در تمامی عرصه­‌ها عاشقانه و با تمام وجود برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان تلاش می­‌کرد و سرانجام نیز جان عزیز خویش را در مسیر ساخت و آبادانی ایران تقدیم و ردای شهادت به تن کرد. بدون شک تحمل فقدان این مجاهد سخت کوش و مسئول عالی رتبه کشور و همراهان ایشان برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و جانکاه خواهد بود اما یاد و خاطره خدمات ارزشمند و ارزنده ایشان در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با ابراز تأسف فراوان، ضایعه جان­گداز و اندوه­بار شهادت آن یار خدمت­گزار امام و رهبری و همراهان ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی را در سانحه سقوط بالگرد، به محضر حضرت ولی­عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگوار ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می­‌کنم و تعالی روح بلند ایشان و صبر و شکیبایی وابستگان را از درگاه احدیت تمنا دارم.»

عصر روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه رئیس جمهور و تیم همراه در حال بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مرز مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان بودند که بالگرد حامل ایشان، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و ... در محدوده کوهستانی ورزقان دچار حادثه شد. سرانجام پس ۱۵ ساعت جستجو، بالگرد مذکور کشف و مشخص شد که در جریان این سانحه تمامی سرنشینان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha