• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403023122795
  • خبرنگار : 50136

آزادی ۲۴۱ نفر زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی آذربایجان‌غربی

آزادی ۲۴۱ نفر زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی آیین آزادی ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیرعمد زندان‌های آذربایجان‌غربی در قالب پویش کریمانه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از خیرین و مردم نیک سیرت در محل مسجد امام خمینی (ره) گلباد ارومیه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این آیین گفت: امروز برای یک کار خیر، ارزشمند و گره گشایی از مشکلات افراد دردمندی که غالباً  سرپرست خانوار بوده و بدلیل مشکلات معیشتی گرفتار شده‌اند، در مکانی مقدس گرد هم آمدیم.

عتباتی ادامه داد: شهروندان و مردم خیر استان مایه مباهات هستند که به کمک دستگاه قضایی و اداره کل زندان‌ها آمده و برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی و همچنین از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت می‌کنند.

وی افزود: در جامعه اسلامی مردم و مسئولان به مقوله زندان بی‌تفاوت نیستند و نگاه انسانی و سازنده به این بخش دارند و در برابر نیازمندی‌های زندانی و خانواده او احساس مسئولیت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: اگر کمک‌های مردم نوع دوست، فهیم، نجیب و با اصالت کشور خاصه استان آذربایجان‌غربی که درک درستی از مقوله زندان نبود مدیریت این امر ممکن نبود.

فتحی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز در ابتدای این آیین ضمن خوشامدگویی گزارشی از آزادی‌های جرایم غیرعمد و مالی در پویش کریمانه ارائه کرد و در پایان با تقدیم حکم آزادی ۱۴ نفر از این محکومان به صورت نمادین توسط دکتر عتباتی این آیین به کار خود خاتمه داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، در پویش کریمانه که از عید فطر امسال شروع شده است در مرحله اول ۸۶ و در مرحله دوم ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیرعمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند و این آزادی‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha