• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403023122811
  • خبرنگار : 71938

نصیرایی: آیت‌الله رئیسی سرباز ولایت بود

نصیرایی: آیت‌الله رئیسی سرباز ولایت بود

نماینده فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی خود را در هر حالتی، شاگرد رهبر انقلاب و سرباز ولایت می‌دانست.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی خصوصیات اخلاقی ارزشمندی داشت؛ شناختی که از ایشان داشتم به سال ۱۳۸۹ برمی‌گردد. یعنی زمانی که مدیریت حوزه‌های علمیه را در خراسان جنوبی بر عهده داشتم و ایشان نماینده مجلس خبرگان این استان بودند و در جلسات و محافل مختلفی با ایشان ارتباط داشتم. عشق و ارادت شهید آیت الله رئیسی به اهل بیت (ع) و توسل ایشان به امام رضا(ع) و حضرت زهرا (س) مثال زدنی بود. همین موضوع به رشد معنوی ایشان کمک بسیار بزرگی کرد و در نهایت نیز او را به فیض شهادت نائل آورد.

نصیرایی ادامه داد: آیت الله رئیسی بسیار پرکار بود و او همیشه بیشترین زمان را به خدمت مردم اختصاص می‌داد تا گره‌ای از کار آنان باز کند. تحول گرا بودن در موضوعات مختلف، یکی دیگر از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار بود. زمانی که ایشان تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت، منشاء تحولات بزرگی شد.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی از سوی دیگر در دستگاه قضاء و در نهایت در مجموعه دولت، اقدامات زیربنایی بسیار مهمی را در سیاست خارجی جمهوری اسلامی از جمله عضویت ایران در پیمان‌ها و دستگاه ‌های بین المللی انجام داد. در داخل کشور نیز طرح های بسیار مهمی همچون طرح جهش ملی مسکن، بهداشت و درمان را انجام داد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: شهید سید ابراهیم رئیسی خود را در هر حالتی، شاگرد رهبر انقلاب و سرباز ولایت می‌دانست.

نصیرایی در پایان گفت: مجددا به مردم عزیز ایران، محرومان و مستضعفان جهان، شهادت آیت الله رئیسی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. شهادت سید ابراهیم رئیسی افتخار و آرزوی همیشگی او بود. امیدواریم لطف خداوند تعالی همواره در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و مسیر خدمت همواره ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha