• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403023122822
  • خبرنگار : 50973

پیام تسلیت مسئولان پردیس در پی شهادت آیت الله رئیسی

پیام تسلیت مسئولان پردیس در پی شهادت آیت الله رئیسی

ایسنا/تهران محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در پیامی، ضایعه مصیبت بار شهادت رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان را به عموم مردم تسلیت گفت.

متن پیام فرماندار به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی که پیش از تصدی صندلی ریاست جمهوری نیز ردای خدمت به اهل البیت عصمت و طهارت(ع) و مردم شریف ایران اسلامی را به تن کرده بود، پس از اینکه با رای هوشمندانه مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند، هم در خدمت و هم در مقابله با فساد گوی سبقت را از دیگر خدمتگذاران ربودند و همواره در مقابل زورگویان و کشورهای استعمارگران ایستاده بودند ، متاسفانه در کنار دیگر همراهان در حادثه بالگرد در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار کشور عزیزمان به درجه والای شهادت رسیدند و به دیدار حق تعالی شتافتند و کشور از برکات و خدمات این بزرگ مرد محروم شد.

آیت الله رئیسی از پیشگامان و خدمتگزاران راستین انقلاب، نظام و مردم بودند و با ساده زیستی و مردم داری در دوران ریاست جمهوری خود و همراه با دیگر اعضای کابینه، لحظه ای از رسیدگی به حال محرومان و مناطق کم برخوردار کشور دست بر نداشتند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نعمت بزرگی در کشور بودند و در آخر نیز در یکی از همین مناطق محروم و در حادثه ای غم بار به شهادت رسیدند و سید الشهدای خدمت به ایران اسلامی شدند.

اینجانب این ضایعه بزرگ و مصیبت بار را خدمت حضرت ولیعصر(ع)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم شریف و اندوهگین ایران اسلامی و خانواده گرانقدر این مرد شریف و خدمتگذار تسلیت عرض می نمایم.

پیام تسلیت شهردار بومهن در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی  ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی  و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

 این ضایعه‌ اسفبار مایه‌ تالم آحاد و اقشار مختلف جامعه است که شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هرگز فراموش نخواهند کرد.

 آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته  آیت الله رئیسی رحمه الله علیه و  حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای و  ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

پیام ریاست دادگستری شهرستان پردیس به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 آیت الله رئیسی سال‌ ها در قوه قضائیه به عنوان یک قاضی عالم و یک مدیر مجاهد و با تقوا خدمت کردند، در آستان قدس رضوی خادم حریم امام رئوف شدند و در کسوت ریاست جمهوری هم خادمی خدوم برای ملت شریف ایران بودند.
 ایشان با اتمام و اجرای طرح های نیمه تمام، همت برای انجام طرح‌های زیر ساختی و اساسی کشور و مبارزه با فساد و از همه مهمتر مردم داری و مردم دوستی، اسمشان تا ابد بر آسمان زیبای این سرزمین اسلامی حک خواهد شد و همچون ستاره ای پر فروغ خواهد درخشید.

شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و همراهان انقلابی ایشان، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و سردار سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و علی الخصوص شهرستان شهید پرور پردیس تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

دکتر حسن کشاورزی
ریاست دادگستری شهرستان پردیس

پیام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس

انا لله و اناالیه راجعون،

شهادت جانسوز ریاست گرانقدر جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی بزرگ مرد جهاد، انسانیت،اخلاص و ایثار و هیأت محترم همراه ایشان را محضر حضرت ولی عصر(عج)،مقام معظم رهبری،ملت شریف ایران و خانواده های معزز این عزیزان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای همه این شهدای گرانقدر رحمت واسعه ورضوان الهی و برای بازماندگان صبر وشکیبایی فراوان را خواستارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha