• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1403023122874
  • منبع : مرکز ملی فضای مجازی

پیام تسلیت رئیس مرکز ملی فضای مجازی درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت رئیس مرکز ملی فضای مجازی درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

رئیس مرکز ملی فضای مجازی شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از مقامات دیگر را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمد امین آقامیری شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت که به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون؛ مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
با نهایت تاسف و تاثر خبر ناگوار شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به ایران عزیز، آحاد مردم ایران را داغدار کرد.

حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم در جای جای کشور و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید رئیسی را چهره ای ممتاز در میان کارگزاران خدوم انقلاب اسلامی قرار داد و شهادت، اجر چند دهه خدمت بی منت ایشان به این نظام مقدس و ملت شریف ایران بود.

درس آموختن در مکتب امام راحل(ره) و همراهی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش های نظام مقدس اسلامی و دامن نزدن به دعواهای سیاسی و جناحی به جای خدمت به مردم، موجب شد تا ایشان نماد و الگویی در ولایتمداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم باشند.

ساده زیستی و مردمی بودن و اذعان همه گروه ها به اخلاص و مردم داری شهید آیت الله رئیسی چه در زمان خادمی در حرم امام هشتم(ع) و چه ریاست قوه قضائیه و نهایتاً مسند ریاست جمهوری، ایشان را در کنار نام های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و قهرمان مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، در تاریخ معاصر ایران جاودانه کرد.

مرکز ملی فضای مجازی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و همچنین امام جمعه محبوب استان آذربایجان شرقی شهید آیت الله آل هاشم و دیپلمات انقلابی شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه مسئلت داریم".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha