• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403023122913
  • خبرنگار : 71429

یک وکیل دادگستری:

راه آیت الله رییسی در مبارزه با فساد باید ادامه یابد

راه آیت الله رییسی  در مبارزه با فساد باید ادامه یابد

یک وکیل دادگستری گفت: آیت الله رییسی در سمت‌های مختلفی که در قوه قضاییه و پس از آن در ریاست جمهوری داشت، اهتمام ویژه‌ای  بر امر مبارزه با فساد داشت.

حمیدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و هیات همراهش گفت: آقای رییسی از شاگردان شهید بهشتی بود و همانند ایشان هم به گونه‌ای مظلومانه با شهادت از این دنیا رفت. او همانند دکتر بهشتی ساده زیست بود و به ساده زیستی هم اعتقاد داشت و با  مفاسد خصوصا مفاسد کلان  و سازمان یافته مقابله می کرد و اقداماتی را در این راستا داشت انجام داد.

وی افزود: آیت‌الله رییسی در سمت‌های مختلفی که در قوه قضاییه  و  پس از آن در ریاست جمهوری داشت، اهتمام ویژه ای  بر امر مبارزه با فساد داشت و  خادم مردم بود و به معنای واقعی همانطور که در کلام بیان می کرد، در عمل هم نشان می داد که نسبت به عموم  مردم  با علاقه و عشق مشغول به کار است و اجازه نمی دهد که به بیت المال و اموال مردم آسیبی وارد شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه از جمله  اقدامات ارزنده آیت الله رییسی تشکیل دادگاه های تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی بود، گفت: در زمان ریاست ایشان در دستگاه قضایی  با فساد احتمالی در درون قوه قضاییه برخورد سختی شد. در  قوه مجریه هم این اقدامات را ادامه دادند و با این شعار که «گشت ارشاد مدیران» را راه می اندازیم تا آخرین لحظه نسبت به مدیرانی که ترک فعل می کردند، همانطور که در قوه قضاییه بر آن تاکید داشت، برخورد جدی کرد و از مدیران می خواست که خادم مردم بوده و مراقب رفتارشان باشند.

محمدی گفت: پرچم مبارزه با فسادی که افراشته شده مطلقا نباید روی زمین بماند و افرادی که مدعی این هستند که ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود،  باید این پرچم مبارزه با فساد را برافراشته نگه دارند و با آن مقابله کنند و اجازه ندهند که با شهادت مهمترین فرد اجرایی کشور، کارهای صحیحی که انجام می شده و مبارزاتی که در خصوص مسایل اقتصادی انجام شده، روی زمین بماند.

وی در پایان گفت:  آقای رییسی سبب شد توقع مردم نسبت به رییس جمهور آتی بالا برود و از آنها ساده زیستی و مبارزه با فساد و عدم سازش  با صاحبان قدرت و ثروت را مطالبه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha