• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403023122976
  • خبرنگار : 71560

بیاتی: نام آیت‌الله رئیسی در تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند

بیاتی: نام آیت‌الله رئیسی در تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی دولتی مردمی با روحیه و باور مردمی داشت و خدمات آیت‌الله رئیسی در تولیت آستان قدس، در دستگاه قضایی و در دولت سیزدهم بر کسی پوشیده نیست.

ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهمادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی بیان کرد: ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی از این حوادث تجربه کرده ایم اما انقلاب  بحمدالله به مسیر خود ادامه داد. آیت الله رئیسی شخصیتی بود که در طول تاریخ انقلاب رشد کرد و روحیه انقلابی و جهادی ایشان شاید مهم ترین دلیل شهادت وی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در سفرهای استانی و در دیدارهای مردمی تمام وقت خود را برای رسیدگی به امورات مردم اختصاص می داد. آیت الله رئیسی دولتی مردمی با روحیه و باور مردمی داشت. خدمات آیت الله رئیسی در تولیت آستان قدس، در دستگاه قضایی و در دولت سیزدهم بر کسی پوشیده نیست. از نظر بنده آیت الله رئیسی پاداش خدمت خالصانه خود را گرفت.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نام و روحیه آیت الله رئیسی در تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند. شهید رجایی و شهید باهنر نیز چنین شخصیتی داشتند. ان شاءالله دولت بعدی زودتر شکل می گیرد و راه آقای رئیسی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی این را به یادگار گذاشت که با مردم باشیم و برای حل مشکلات آنان تلاش کنیم. هر کسی بخواهد در این راه پا بگذارد کار سختی پیش رو دارد. رئیس جمهور بعدی نیز باید با تمام وجود برای خدمت به مردم پا در میدان بگذارد.

بیاتی تاکید کرد: امروز مردم ایران عزادار هستند اما باید همه انقلابیون و کسانی که می خواهند پای در راه آیت الله رئیسی بگذارند یادشان باشد که این نظام با خون شهدا حفظ شده و این راه باید ادامه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha