• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403023122984
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

راه خدمت با قدرت ادامه دارد

راه خدمت با قدرت ادامه دارد

وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای اعلام کرد راه خدمت ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت می‌گوید.

مشی آن شهید بزرگوار خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر به مردم ایران بوده است. جامعه ورزش و جوانان در راستای حرکت در این مسیر، اقدامات و فعالیت‌های خود را بدون وقفه برای تحقق آرمان‌ها و اهدافی که رییس جمهور محبوب و مردمی جان خود را در آن راه فدا کرد، با قدرت ادامه خواهد داد.

هاشمی: هیچ خللی نباید در امور رخ دهد

همچنین کیومرث هاشمی پس از تسلیت جامعه ورزش و جوانان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان اظهار کرد: به سهم خودم این ضایعه سنگین را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این ضایعه ناراحت کننده‌ است اما آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که سایه مقام معظم رهبری و تدبیرهای ایشان بر سر جامعه ما باشد، ما مسیرهای مختلف و وقایع مختلفی را پشت سر گذاشتیم و این مسیر دشوار را با حمایت مردم سپری کردیم و هیچ خللی نباید در امور رخ دهد.

هاشمی اظهار کرد: بحث مهم و اساسی آیت‌الله رئیسی، خدمت‌گذاری بااخلاص به مردم بود و پرکاری ایشان باعث شده بود تا از هیچ کوششی دریغ نشود. وظیفه خود می‌دانیم تا تلاش کنیم مثل گذشته با قدرت و استحکام بیشتری روند کاری خود را در مجموعه ورزش و جوانان طی کنیم تا راه این خدمت‌گذار ادامه پیدا کند.

وی در پایان افزود: از همه همکاران خودم در مجموعه ورزش و جوانان خواهش می‌کنم با صلابت کار خودشان را ادامه دهند. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امور دنبال خواهد شد و خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha