• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403023123006
  • خبرنگار : 50970

عضو هیات علمی دانشگاه یزد:

ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی آیت الله رئیسی بود

ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی آیت الله رئیسی بود

ایسنا/یزد عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یزد ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگذاری را از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی آیت الله رئیسی خواند و گفت: رییس جمهور منتخب بعدی باید با تداوم راه رئیس‌جمهور شهید در جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش کند.

«اکبر غفوری» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت این حادثه و شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان، یکی از مهمترین اقدامات آیت الله رئیسی در حوزه دانشگاه‌ها را حفظ کرامت دانشگاهیان ذکر کرد و گفت: آیت الله رئیسی، اسوه کامل ساده زیستی و اخلاص بودند و دوره ریاست‌جمهوری ایشان یکی از بهترین دوره‌های ریاست جمهوری در تاریخ جمهوری اسلامی بود چرا که با تکیه بر ایمان و بکارگیری نیروی‌های جوان انقلابی توانستند بسیای از برنامه‌ها و طرح‌های نیمه تمام کشور را به سرانجام برسانند.

وی افزود: طی دیدارهایی که با آیت الله رئیسی داشتیم، ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگذاری از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود که همین روحیات باعث شد تا در دوره ریاست ایشان شاهد اجرای طرح‌های خوبی از جمله در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان و همچنین حل مشکل مسکن از طریق ابرطرح نهضت ملی مسکن باشیم.

این عضو هیات علمی دانشگاه به اهتمام و توجه خاص آیت الله رئیسی به مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اصلاح قانون ارتقا دانشگاه، افزایش قابل توجه بودجه و همچنین جذب دانشجویان به خصوص دانشجویان اتباع خارجی از مهمترین دستاوردهای آیت الله رئیسی در سه سال گذشته بوده که تاثیر بسیاری بر بهبود فعالیت‌های دانشگاه‌ها داشته است.  

غفوری در پایان نیز ادامه دادن راه آیت الله رئیسی را از واجبات دانست و گفت: رییس جمهور منتخب بعدی باید با ولایت پذیری و اخلاص در عمل، تا آنجا که ممکن است زمینه‌های پیشرفت کشور و ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha