• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403023123048
  • خبرنگار : 50604

روحانی اهل سنت گلستان:

با چشم خودم دیدم شهید رئیسی بی‌واسطه به درد دل محرومان گوش می‌داد

با چشم خودم دیدم شهید رئیسی بی‌واسطه به درد دل محرومان گوش می‌داد

ایسنا/گلستان مدیرحوزه های علمیه شرق گلستان گفت: سید ابراهیم رئیسی در سفر خود به گلستان در نقطه صفر مرزی حاضر شد و بی واسطه پای در دل و مشکلات محرومان نشست.

آخوند عبدالجلیل فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه بالگرد به محضر رهبر معظم انلاب و مردم غیور ایران اظهار کرد: شهادت بالاترین و برترین پاداشی است که خداوند به کسانی که‌ایمان آورده و خالصانه در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند، هدیه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ضایعه از دست دادن رئیس جمهور مردمی و مغتنم برای ملت ما بسیار بزرگ و غم‌انگیز است، گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی عاشق شهادت بودند و سرانجام پس از عمری خدمت خالصانه به آرزوی دیرین خود دست پدا کردند.

مدیرحوزه‌های علمیه شرق گلستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی رفتار و منش پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) را الگوی خود در زندگی قرار داده بود، گفت: رئیس جمهور شهید ما همواره در نهایت تواضع و فروتنی با مردم برخورد کرده و خود را خادم ملت میدانستند.

آخوند فرهمند ادامه داد: آیت الله رئیسی خدمات بسیاری برای اشتغال جوانان، کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم و افزایش سطح بهداشت در استان محروم گلستان داشتند و همواره به بهره‌گیری از نیروهای جوان و مردمی در کارها تأکید می‌کردند.

وی با اشاره به سفر سید ابراهیم رئیسی به استان گلستان و دیدار با مردم مراوه تپه گفت: من با چشم خود دیدم که‌ ایشان در سفر خود به گلستان در نقطه صفر مرزی و محروم  مراوه تپه حاضر شد و بی‌واسطه پای در دل و مشکلات محرومان نشست.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین‌امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha