• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403023123053
  • خبرنگار : 50560

استاندار قزوین:

شهید آیت‌الله رئیسی همواره در مسیر تحقق مطالبات مردم پیش‌قدم بود

شهید آیت‌الله رئیسی همواره در مسیر تحقق مطالبات مردم پیش‌قدم بود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر تحقق مطالبات مردم همیشه پیش‌قدم بود و همواره در مسیر ایجاد اتحاد بین ملت‌های شیعه و کشورهای مسلمان تلاش می‌کرد. 

محمدمهدی اعلایی در حاشیه مراسم تجمع مردم قزوین در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، تمام ویژگی‌های یک رئیس جمهور جهادی و انقلابی را دارا بود و به عنوان منتخب مردم شخصیت ویژه و برجسته‌ای داشت. 

وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در جایگاه یک روحانی مقید و عالم شناخته‌ شده بود و نظرسنجی‌هایی که در سه سال اخیر در طول مدت فعالیت ایشان صورت گرفت، رضایت مردم از رئیس جمهور محبوب را نشان می‌داد.

استاندار قزوین‌ خاطرنشان کرد: اخلاص، صداقت با مردم و عدم وابستگی به جریانات و احزاب‌ سیاسی از بارزترین خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهیدمان بود که همواره باید الگوی تمامی‌ مسئولان انقلاب اسلامی باشد.‌ 

 وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید آیت‌الله رئیسی را شخصیتی بی‌نظیر و مغتنم معرفی کرده‌اند، کسی که وجودش برای کشور غنیمت بوده است و دور از انتظار نبود که عاقبتی به جز شهادت نصیب ایشان شود.

اعلایی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر تحقق مطالبات مردم همیشه پیش‌قدم بود و همواره در مسیر ایجاد اتحاد بین ملت‌های شیعه و کشورهای مسلمان تلاش می‌کرد. 

وی با اشاره به شخصیت وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان نزدیک‌ترین شخصیت را به شهید آیت‌الله رئیسی داشتند و شهادت می‌دهم که این شهید بزرگوار در اخلاق‌مداری، انقلابی‌گری، تعهد به جمهوری اسلامی چهره‌ای برجسته بودند و پاسخ اعمال صالح خود را با شهادت گرفتند. 

استاندار قزوین گفت: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، برخی رسانه‌های غربی به دنبال تخریب چهره شهید و همراهانشان هستند. از دشمنان انتظار درک معارف نداریم اما باید بدانند که مردم شریف ایران، با حربه‌های دشمان آشنایی دارند و با حضور چشمگیر در مراسمات بزرگداشت این شهدای والامقام دین خود را ادا می‌کنند زیرا شهدای راه خدمت ستارگانی هستند که در آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار می‌شوند و به الگوی بی‌بدیل تبدیل خواهند شد. 

این مسئول در پایان اظهار کرد: در شرایط کوتاه مدت تا انتخاب رئیس جمهور جایگزین، خدمتگزاران به مردم تلاش می‌کنند که خدشه و خللی به مسیر رو به رشد کشور وارد نشود. در بلند مدت نیز امیدواریم که مسیر جمهوری اسلامی مسیری برخاسته از آرمان‌های انقلاب و خواسته مردم و همچنین اعتلای فرامین امامین جمهوری اسلامی باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha