• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403023123100
  • خبرنگار : 50682

پیام‌های تسلیت امام جمعه و فرماندار اسلامشهر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان

پیام‌های تسلیت امام جمعه و فرماندار اسلامشهر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان

ایسنا/تهران امام جمعه و فرماندار شهرستان اسلامشهر در پیام های جداگانه‌ای شهادت رئیس‌جمهور انقلابی و همراهانشان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا؛ متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری به شرح ذیل است:

انَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران و همراهانشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمامی شیعیان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمره بزرگ مسئولینی بود که در همه‌ی سنگرهای مسئولیت عطر خدمت را با روحیه جهادی متواضعانه به جامعه تزریق می‌کرد، انتظار می‌رفت این خدمت‌رسانی بی‌منت بیش از پیش تداوم داشته باشد که دست تقدیر این گونه رقم زد.

بی تردید دست توانای الهی و عزم ملت عزتمند ایران اسلامی مسئولینی جهادگر، متعهد به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با عزم و اراده پولادین در مسیر خدمت به کشور بزرگ و مقتدر ایران اسلامی را جایگزین این شهیدان والا مقام خواهند نمود.

همچنین حسین حبیبی فرماندار این شهرستان در پیام تسلیت خود این گونه نوشت:

شهادت خادم امام رضا(ع)، سیدالشهداء خدمت، فدایی ملت و ولایت و رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان و یاران صدیق ایشان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان، عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شهرستان اسلامشهر، و تمام همسنگران این شهدا در دولت انقلابی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

«شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی» چهره خدوم و محبوب کشور، همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی این شهید عالی قدر عرصه مقدس خدمت بود.

همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند در پی این حادثه تاثر برانگیز هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و ان شاءا... در شهرستان اسلامشهر نیز با تلاش خادمان مردم در ادارات و نهادهای مختلف اجرائی و خدمات رسان کارها منظم و با جدیت بیشتری پیش خواهد رفت و ملت بزرگ ایران با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مقطع حساس را نیز با سلامت سپری خواهند کرد.

 از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و همنشینی با اولیاءالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی آرزومندم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha