• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403023123113
  • خبرنگار : 71299

استاندار ایلام:

دلیل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی، خادمی او برای مردم بود

دلیل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی، خادمی او برای مردم بود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دلیل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی، خادمی او برای مردم بود که این خادمی در تار و پود او بود و اجر و پاداش این خدمت، چیزی جز شهادت نبود.

«حسن بهرام‌نیا» روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، در مراسم سوگواری و گرامی‌داشت شهادت آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور و همراهان که در مصلای امام‌خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان جهان و ذوب در ولایت و امامت بود. فقدان او برای جامعه اسلامی و برای محور مقاومت و مظلومان جهان، بسیار جانکاه است. 
وی گفت: این اتفاق تلخ و دردناک موجب اندوه همه مردم آزاده دنیا و همه مردم کشورهای منطقه شد. 
بهرام‌نیا عنوان کرد: دلیل اصلی محبوبیت آیت‌الله رئیسی، خادمی او برای مردم بود که این خادمی در تار و پود او بود و اجر و پاداش این خدمت، چیزی جز شهادت نبود. 
استاندار ایلام با اشاره به سخنان شهید رجایی، گفت: شهید رجایی بیان کردند که اجر و پاداش هر کسی به میزان درد و رنج اوست و از مصادیق کسانی که این درد و رنج و مشقت را به همراه داشتند(حضرت علی(ع)، امام حسین(ع) و زینب کبری(س) هستند که تمام وجود این بزرگواران با درد و رنج همراه بود. 
بهرام‌نیا اضافه کرد: رییس‌جمهور، محبوب مردم و دل‌داده به ولایت و اهل بیت(ع) بود و در همه جلسات بیت‌الغزل او مردم و خدمت صادقانه به مردم به ویژه مظلومان و محرومان جامعه بود. 
وی گفت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همواره تاکید داشتند که در میان مردم باشید و صحبت‌های آنان را نصب‌العین قرار دهید، آن‌چه که این رییس‌جمهور را عزیز کرد این صفات برجسته و ویژگی‌های اخلاقی او بود. 
وی عنوان کرد: رییس‌جمهور شهید کشورمان همواره بر پیگیری سفرهای شهرستانی و فسادستیزی و تحقق وعده‌ها تاکید داشتند و مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانستند. 
استاندار ایلام بیان کرد: آیت‌الله رئیسی  رییس‌جمهور تاکید داشتند فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و ملاحظه‌کاری، آن‌چه که خواست خدا و مردم است را انجام دهید. 
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ریشه در تاسوعا و عاشورا دارد، گفت: به فضل خداوند متعال این انقلاب به نهضت امام زمان(عج) متصل می‌شود. این انقلاب قائم به شخص نیست‌، چرا که انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی از جمله جنگ هشت‌ساله، انفجار دفتر نخست‌وزیری، انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، فتنه‌های استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه را در چهار دهه گذشته تجربه کرده است اما هم‌چنان و بالنده و باشکوه‌تر از گذشته، در راستای دین رسول‌الله(ص) حرکت می‌کند. 
استاندار ایلام گفت: همه عمر این سید در خدمت به محرومان و مردم بود و در نهایت، در حین خدمت و سفر کاری به فیض شهادت نائل آمد. رهبر معظم انقلاب فرمودند«ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید». 
بهرام‌نیا بیان کرد: رییس‌جمهور در جلسه‌ای عنوان کردند که سلام من را به مردم ایلام برسانید که این نشان از اوج ارادت ایشان به مردم مقاوم این استان بود. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha