• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403023123114
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

شهادت، ثمره یک عمر مجاهدت آیت‌الله رییسی بود

شهادت، ثمره یک عمر مجاهدت آیت‌الله رییسی بود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: شهادت، ثمره یک عمر مجاهدت خالصانه آیت الله رییسی بود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز (۳۱ اردیبهشت) در جمع مردم عزادار کرمانشاه که مقابل مسجد جامع تجمع کرده بودند، اظهارکرد: این پیشوند زیبای شهادت به راحتی و یک شبه مقابل نام آیت الله رییسی قرار نگرفته و حاصل سالها مجاهدت خالصانه ایشان است.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی یک موجود مغتنم بود و هست، عنوان کرد: آیت الله رییسی با شهادتش تبدیل به یک مکتب شد. مکتب خدمت صادقانه، ولایت مداری و خدمت تا پای جان.

صحرایی عنوان کرد: آیت الله رییسی اجر زحماتش را با شهادت گرفت و امروز ما نباید راه ایشان را فراموش کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: مهمتر از گرامیداشت شهید، فهمیدن و درک راه شهید و تداوم راه اوست. همه باید برکت این راه و ثمردهی این راه را درک کنیم و بدانیم راه سعادت‌بخش شهدا راه عزت و عظمت جامعه است و در آن راه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید جدی‌تر از قبل و امیدوارتر از گذشته در این مسیر سعادت بخش حرکت کنیم، گفت: باید به این نکته هم توجه داشت که این مسیر سختی‌ها و امتحاناتی دارد و هیچ راه سعادت و تعالی بدون سختی و به راحتی بدست نمی‌آید.

صحرایی گفت: اگر چه در این مسیر سختی‌هایی وجود دارد، اما خللی در حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد و کشور ما با داشتن فرزندان رشیدی همچون شهید رییسی‌ها و ... راه عزت و اقتدار خود را طی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این مسیر هر چقدر ویژگیهای شهید رییسی را بهتر بشناسیم، یقینا خواهیم توانست این مسیر را با قوت و قدرت بیشتری طی کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهید رییسی با تمام وجود در پی خدمت به مردم بود، عنوان کرد: چندی پیش که خدمت ایشان بودیم، توصیه کردند که فقط به مردم خدمت کنید و فکر مسائل دیگر نباشید.

وی با اشاره به تقوا و معنویت آیت‌الله رییسی، افزود: شهید رییسی زمانی که در محراب نماز قرار می‌گرفت، گویی هیچ کاری جز عبادت نداشت و وقتی هم که مشغول کار و خدمت بود، طوری کار می‌کرد که بقیه را خسته می‌کرد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، عصر روز گذشته (۳۰ اردیبهشت) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و تمامی سرنشینان آن به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha