• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403023123130
  • خبرنگار : 50682

پیام‌های تسلیت امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد درپی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

پیام‌های تسلیت امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد درپی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

ایسنا/تهران امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رئیس‌جمهور انقلابی و همراهانشان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله وانا الیه راجعون
 
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد به ملکوت اعلی پیوست. این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شدند.

اینجانب شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌ فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء‌الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین امین اسدی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیام تسلیت خود این گونه نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه اسفبار شهادت رئیس‌جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد مایه‌ تألم مردم شریف و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

سید الشهداء خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی رحمة‌الله علیه با قلبی مهربان، نیتی صادقانه و خالصانه و دغدغه‌مندانه در پی حل مسائل و مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد تلاشی خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی داشت.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه و غم  شهادت سیدالشهداء عرصه خدمت آیت‌الله رئیسی رحمة‌الله علیه و همراهانش را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران به ویژه مردم نجیب شهرستان ملارد تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha